Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

2009. január 14., szerda

Változások

Ma reggel jó korán indultunk az oviba.A srácok lelkesen húzták maguk után az ágyneműt,persze zacsiban. Atesz is vidám volt,és nem aggódott ,hogy ott kell aludnia.korábban tiltakozott ellene.
Ágyneműről hamar kiderült,hogy nem ilyen kell,hanem külön varratni kell..Jó.

Szabásszal karöltve elmentünk a papírmunkát elintézni,meg vásárolni.Ezután elvittem Móniékhoz.Eszméletlen jeges volt az út,én meg igazi mazsola vagyok.Szerencsére odaértünk épségben,bár meg-megcsúsztam.
Lelkesen várták a manókám,és nagyon aranyosak voltak.
Elmentem hát dolgozni.Vége a nagy munkanélküliségnek.
Na jó, vagány ez a kronologikus sorrend...Elárulom,hogy kb. négy alkalommal bőgtem el magam ma,és ebből minimum kettő nyílt színen történt.
Szerencsére Szabász nagyon jól viselte a dolgot.Hozta a formát,mert kettő órát masszívan aludt amíg ott volt.Enni nem akart semmit kanállal,de reggel is szopizott többször,meg délelőtt is,aztán amikor érte mentem szintén lelkesen fogadott,és szopikázott is mindjárt.
Itthon evett egy adag sütőtökös bébiételt,egész jól fogyott belőle.
Szabi tehát jól viselte a történéseket.
Petrati is átvészelte az "egész napos " ovit.Petra matricát kapott,mert az eslő 3 kisgyerek közt szerepelt,aki elaludt.
Atesz is aludt,evett,és mindenkinek elújságolta,hogy tegnap oltást kapott,és nagyon bátor volt. :)
Összességében tehát elmondható,hogy a gyerekeimet nem viselte meg különösebben az első "ilyen"napunk.
Az én lelkem berzenkedik még egy picit....nagyon...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése