Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

2009. január 10., szombat

Fogyókúra

Igazán önző mód,még mindig magamról vetek ide pár sort.
Én minden igyekezetem ellenére azon nők táborát gazdagítom,akik a terhességgel,és főként a szoptatással elbálnásodnak.
Az újévi fogadalom nálam abban ki is merült,hogy nyárra lefogyok.Ezt muszáj volt megtenni,mert felháborítóan nézek ki.
A terveim úgy szóltak,hogy havi 4 kilótól szabadulok meg.Óvatosan persze,mert Szabász evészetének 80%-át még a tejcsi teszi ki,sőt..akkor lehet,hogy keveset is mondok.
Így a következőket tartom be:
1. Kenyeret egyáltalán nem eszem.Helyettesítem pl. Hamlett szelettel(puffasztott rizses bigyó)
2.Vacsora csak gyümölcs lehet,más nem.
3.Annyit eszem csak,hogy ne legyek éhes,de ne is pukkadjak ki.
4.Ebédre eszem nagyjából rendesen,hogy azért a tejcsi is megmaradjon.
A célom messze van,mert kb 20 kilótól kell megszabadulnom.
Az ehavi 4 kiló már most meg is van,így nagyon büszke vagyok magamra!

2007 nyár, 56kg (terhesség előtt)

Mostanság( rengeteg kiló,torz fej ,Pfujj)

1 megjegyzés:

  1. Gratulálok!
    Én is szeretnék fogyni, vhogy lement 4 kg, de ha nem vacsorázom, éhen halok...egy hős vagy!

    VálaszTörlés