Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

2009. január 2., péntek

Szilveszter

Az év utolsó napját négyesben töltöttük.
Délelőtt beültünk a kocsiba,és elmentünk trombitákat, szilveszteri kellékeket beszerezni.
Babakocsit nem vittünk, persze a "kötöző"is itthon maradt. Így Szabit kézben cipeltem.Szemerkélt valami hóféle dara is. A szilveszteri kütyüket meg is találtuk.Vettünk szerencsepénzt, ördögnyelves trombitát, fejdíszeket.(Gyerekkoromban mindig apu hozta ezeket, mennyire imádtam!)
Fizetni nehézkes volt ,mert a pénztárcát is elő kell venni valahogyan.Kedves vevőtársak segítettek, egy kedves hölgy megfogta addig Szabászt.
Gyerekek gyorsi felszerelkeztek és beálltak az utcán hangosan trombitáló, új évet váró népek közé. Valami hangulatféle rajtam is kezdett úrrá lenni. Gyakran hívogattuk azért Apát.
Itthon felraktuk a szerpentineket, sütöttünk pogácsát, játszottunk,ettünk, néztük a " frenetikus" TV műsort.
A gyerekek persze meg akarták várni az éjfélt, a tűzijáték végett.(Idén én is kilőttem összesen 4 tűzijátékbigyót,amit a bátyámtól kaptunk.A srácok kereken nyolc óráig várták türelmesen,hogy ezt megtegyem. A 4 bigyóból kettő fel is repült. A skacok teraszon állva, egymás kezét fogva figyelték, hogy anya épségben megússza-é a kalandot. Egyik "micsoda" igazán nagyot sistergett, engem meg eltöltött a büszkeség! )
Éjfél előtt végül mindketten elaludtak ,lelkemre kötvén, hogy keltsem majd fel őket. A jeles perc előtt készítettem málnaszörpöt pezsis pohárba,mert kölyökpezsgőt elfelejtettünk venni.Én magam kirúgtam a hámból igazi pezsit locsoltam a magam ibrikébe.
Atesz felkeltése nem sikerült, csuklott össze, és horpasztott tovább.Petra koccintott is velem, aztán kimentünk megnézni a nálamnál sokkal profibb szomszédok tűzijátékát.Tappancs majdnem a lakásban kezdte az év első napját, mert félelmében be akart rontani.Nem épp jó ötlet, mert ugye amit elsején teszünk az a babona szerint egész évre kihat, márpedig én kutyát nem kívánok a lakásba 2009-ben sem.Végig buzgón lapított és ölelgette a lábunkat.Szegény pára, elhiszem,hogy nagyon parázott.
A tűzijáték szuper volt,bár kicsit fázós.
Miután bejöttünk rövidre zártam az évkezdést csemeteileg. Ateszt ágyba cipeltem ,Petra meg bevetette magát az enyémbe.(Csak most hagy aludjak itt Anya!...Hja,mint minden más nap is persze..)
Néztem még egy ideig a vámpíros borzalmat a TV-ben, aztán én is benyomtam a szunyát.
Elsején jöttek a tesómék koccintani.Gyerekek játszottak,mi dumáltunk.
Így kezdődött tehát itt mifelénk a 2009-es év!

Pogácsakészítés




Éjfélkor


Újévi Manók

Család

2 megjegyzés:

  1. Látom, Atesznál is befigyel a Micimackós ágynemű :)

    VálaszTörlés
  2. Bizony!Petránál is, Atinál is.
    Láttam nálatok Micimackós ágyneműt hozott a Jézuska.Nagyon szép.

    VálaszTörlés