Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

2012. január 2., hétfő

JÁTÉK!!

Több okból..
1. Itt egy új év!
2. Rég volt ilyen,pedig játszani jó!
3. Hanyagolgattam a blogos ismerősöket,magát a blogírást..szóval emiatt is.
4.Imádok ilyet készíteni!

No tehát... BAGLYOS SAPIÉRT lehet játszani.
Bármely színből,méretből választhat majd a kedves nyertes.

FELTÉTELEK:
1. Hagyj itt egy megjegyzést!
2.Tedd ki az oldaladra,ha van ilyen,vagy bármely közösségi oldalon oszd meg a játékot!
3.Nem kötelező,de örülnék,ha a rendszeres olvasóm lennél! :)

A játék határideje 2012.Január 16.

Mindenkinek sok szerencsét!

29 megjegyzés:

  1. Jövök elsőnek.Nagyon szeretnénk egy ilyen sapkát!
    Bár rendszeresen olvaslak, csak most lettem hivatalosan is az olvasód.

    Judit

    VálaszTörlés
  2. Én is szeretnék játszani!
    Boldog új évet kívánok Nektek! :)

    VálaszTörlés
  3. Én is!!! Imádok játszani. Nézem is, hogy rendszeres vagyok-e, ha még hivatalosan nem akkor jelölöm. Illetve fb-n osztom.

    VálaszTörlés
  4. Boldog Új Évet! Nagyon tetszik a sapi! :-)

    VálaszTörlés
  5. Én is szeretnék jelentkezni a játékra!!!Hátha...:)

    VálaszTörlés
  6. Én is-én is! B.U.É.K.! :-)

    VálaszTörlés
  7. Én is szeretnék egy ilyen sapit! a fiam imádná :-))

    VálaszTörlés
  8. Sapka nagyon szép,kislányomnak tetszene..:)
    Szép napot kívánok!Ilonka

    VálaszTörlés
  9. szeretnek egy piros baglyot..:)

    VálaszTörlés
  10. A KICSI LÁNYOM BIZTOS ÖRÜLNE EGY ILYEN SZÉP BAGLYOS SAPEKNAK!! FŐLEG HA VALAMI LÁNYOS SZÍNBEN POMPÁZNA:)

    VálaszTörlés
  11. Szia!Nagyon jópofa ez a sapi,és pont az ilyen típusú sapkákat szereti a fiam.Szeretnék én is jelentkezni a játékra.

    VálaszTörlés
  12. oda vagyunk a baglyokért,nagyon tetszik:)
    A facebookon osztottam meg
    Sarokné Aczél Krisztina
    aczelkriszta@freemail.hu

    VálaszTörlés
  13. Nagyon szép sapi! Ügyes vagy! Viki

    VálaszTörlés
  14. Nekünk is jöhet!!!! a manósapink maradék fonalából ;-) és én is a face-n fogom megosztani :D

    VálaszTörlés
  15. Na idén újítok abban, hogy részt veszek a játékokban. Szóval sorbaállnék én is egy ilyen sapiért! Fiúsért természetesen.

    Ja, és ha már a szakdogáddal kész vagy, akkor esetleg apránként összehozhatjuk majd azt a találkozót is, ha épp senki sem beteg:-D

    Dóra

    VálaszTörlés
  16. Na mivel elnyelte a blogspot az előző hozzászólásom, most már csak gyors leszek.
    Én is nyernék egy ilyet. Fiúsat.

    Dóra

    VálaszTörlés
  17. Szis Rusy!
    én is jöttem játszani!!!
    facebookon megosztalak...rendszeres olvasód meg vagy már 100 éve vagyok:))

    VálaszTörlés
  18. Én is jövök! Nagyon édi a sapi, ügyes vagy!

    VálaszTörlés
  19. Nagyon aranyos kis sapi, szívesen játszom érte. Belopta magát azonnal a szívembe - főként a bagoly miatt :):)

    VálaszTörlés
  20. Egy ilyen édes baglyos sapiért szívesen játszanék :-)

    VálaszTörlés
  21. Imádom a baglyokat, szuper sapi!

    VálaszTörlés
  22. jaj de jóóóóóóóóó!
    de jó lenne ilyen Kornélnak!
    jövök játszani!
    szorítok ám!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  23. Jövök én is :)
    Fiús színre pályázok, kedves barátaink valamelyik fiacskájának :)

    VálaszTörlés
  24. Én is szeretnék, jó lenne, ha Vince a sapkával a szemén is látna. :D

    VálaszTörlés
  25. Jottem jatszani.:)Nalam is van am jatek!:)
    Gyere te is.:)
    http://petite-armoire.blogspot.com/

    Bernadett

    VálaszTörlés
  26. Szia, most találtam oldaladra, de jönnék én is játszani ha nem baj. Jó ez a sapi, én most próbálkozom amigurumi-val, bagollyal kezdtem. Hirdetem face-n.
    Tímea

    VálaszTörlés
  27. csak én várom repesve a sorsolást? :)

    VálaszTörlés