2012. január 20., péntek

Félévi

Megkapták,Atika az elsőt.
K. néni állítólag szóban elmondta,hogy mi lett volna az eredmény tantárgyaként. Írásból négyes lett volna,matekból ötös,és olvasásból pedig csillagos ötös.
Szöveges értékelés van,így Jól megfelelt lett az eredménye.
Olvasni tényleg remekül tud,érti is,szereti is.Esténként az ágyban olvasnak,Ati legutóbb az Odüsszeusz történetét kölcsönözte a könyvtárból.Nyilván gyerekeknek szánt verzióról beszélünk.Tetszik neki.
Ahogy írtam,igen érdeklődő. Kérdez..A vörös iszap katasztrófáról,az iszap kémhatásáról(savas,vagy lúgos) irodalmi alakokról,történelmi eseményekről.
A matek már nem annyira kedvenc. A pótlásokat kevésbé érti,de még így is 98% lett a félévi dolgozata.
Volt most egy rosszabb,szorongósabb időszaka,amivel meglepett,mert alapvetően laza csóka. Nem akart suliba menni,sírt stb..Talán a téli szünet is megzavarta.Amúgy édes elsős,imádom ahogy megy a nagy táskájával..

Petrus komoly harmadikos.Nagyon önálló már.A leckéket is egyedül csinálja,egyre kevesebb segítségre szorul.
A harmadik év az alsó tagozaton talán a legnehezebb,ehhez képest szépen teljesített.
Meglátásom szerint a matek az,ami számára a legjobb terep.Könnyen megérti,ritkán hibázik. Csillagos ötösöket is kap néhány felmérésére.épp ezért vagyunk(főként ő) hangyányit csalódottak. Az év eleji felmérés ugyanis hármas lett,valahogy becsúszott.Valamit elrontott.Azóta nincs más jegye,csak ötös,csillagos ötös.A tanító néni mégis négyest adott neki félévkor.
Nyelvtanból kapott még négyes osztályzatot,ami helyénvaló,hisz a helyesírása hagy maga után némi kívánnivalót. Dolgozunk rajta,de ott helytálló,hogy négyes a minősítés.
A többi jegye mind ötös,bár a készségtárgyak még mindig szöveges értékeléssel bírnak,de lefordítva ötöst érnek. Jeles rendű tehát,ami teljesen jó.Biztatom,hogy majd év végére ötös lesz a matek is.Végül is félévkor inkább kerekítsék lefelé..és tényleg becsúszott az a hármaska év elején.
Büszkék vagyunk rájuk!

1 megjegyzés: