Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

2011. november 12., szombat

Babacipő

Atika nem napközis,de egy igazi tündér az osztály napközis tanítónénije.Nagy az öröme,mert nem olyan soká nagymama lesz. Látva az általam horgolt sapikat megkért,hogy tanítsam meg babacipőt horgolni,kötni.
Én pedig nekiláttam a prototípus elkészítésének.Kicsit nagyobb lett,mint amire számítottam,és Catania fonalból jobb lenne,mert az merevebb tartást adna neki.Nekem azért így is tetszik!

6 megjegyzés:

  1. Jo napot, nagyon tetcik a kis cipo. Megkerhetnem szepen ha lehetseges hogy elkuldje nekem e-mailban a teljes leirasat hogy hogy kell meghorgolni?, esetleg van mas tipusu kotott cipoje is?Nagyon megkosonnem ha letudna irni az elkesziteset craciunabeata@yahoo.com cimre.

    elore is koszonom, Beata

    VálaszTörlés
  2. Elkérhetném én is a leírást?
    kerianyu67@gmail.com
    Hálás köszönettel: Kriszti

    VálaszTörlés
  3. Nagyon édes és ötletes, ha lehetséges én is szeretném elkérni a leírást. monalisa26@freemail.hu

    VálaszTörlés
  4. Szia

    Ha meg kérnélek elküldenéd email a leírását .Nagyon szépen köszönöm.

    betkai@ymail.com

    VálaszTörlés
  5. Szia!
    Ha lehetséges szeretném én is elkérni a leírást!Köszi!
    tapai.dominika@freemail.hu

    VálaszTörlés
  6. Szia!! Nagyon szép munka! Szeretném én is elkérni a leírását. katakeresztesi@gmail.com
    Nagyon köszönöm!

    VálaszTörlés