Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

2010. március 31., szerda

Papírtekercsek
















Két papírtekercs technika is meghódította a szívemet.Egyik egy kreatív füzetből vett ötlet,amit egy óvodában lestem el.A másikat egy másik oviban láttam meg,és ma be is szereztem a kreatív boltban.Quilling technika,amihez vékony papírcsíkokat,és tekerő célszerszámot kell beszereznünk,utána máris tekercselhetünk.Kézzel is fel lehet persze tekerni,de úgy kicsit nehezebb.A gyerekeknek nagyon tetszett,nem beszélve a finommotorikára gyakorolt hatásáról.Egy húsvéti tojás díszítéséhez fogtunk hozzá.Egy hátránya van a dolognak,mégpedig az,hogy nagyon lassú.Esetleg mi vagyunk kezdők..
Este pedig engem kapott el az ihlet,és készítettem egy virágot,és egy gólyát a másik tekercselő módszerrel.(A gépünk két napja teljesen bekrepált.Valami vírus szépen elintézte,én meg a rajta lévő képek miatt félig idegösszeroppanást kaptam.Apa végig mondta,hogy ő azt olyan meghajtóra tette,ahol bajuk nem lehet.Így is lett.a gép viszont még mindig csak épphogy működik,így a képek sorrendjén nem tudok változtatni.Félő,hogy meg sem jelennek többé.)







1 megjegyzés:

  1. Ügyesek vagytok!

    Ilyen gólya nálunk is van az oviban, azt hiszem mi is el fogjuk készíteni...
    :)

    VálaszTörlés