Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

2010. március 25., csütörtök

Nyílt napok

Tegnap pedagógiai dömping volt kicsinyke városunkban.Tulajdonképpen erről szól a tavaszi szünet előtti 2 hét.
Sok helyen nyílt órákat,napokat tartanak.Petráéknál is tegnap került sor erre.
Én sajnos nem tudtam részt venni rajta,mert a munkahelyemen módszertani nap volt,ami a mi nyílt napunk.Igazából továbbképzés pedagógusoknak.Nekem pedig itt volt jelenésem,a mozgásfejlesztést mutattam be nagycsoportosokkal.
Így apa ment Petrával,és referált nekem.Elmondása szerint ügyesek,édesek voltak a gyerekek,és nagyon klasszak voltak az órák.Apa úgy gondolja,hogy ez a sulis téma inkább az én világom.Én emiatt úgy érzem jól is jött,hogy most ő ment be és nézte meg ezt a 3 órát.Persze ő is tanul Petrával és nyilván ő is képben van,de mégis..valahogy ez ugye tényleg az én világom.
Azt megállapította,hogy Petra figyelme hagy kívánni valót maga után.Ezt én is érzem, sokszor talán ezen csúszik el pár dolog.Tudja ő a feladatokat,de könnyen kizökken..Így néha vét,olyat is elront,amit amúgy jól tud.
Az órák játékosak voltak,megmozgatta a gyerekeket Ildikó néni is,Inci néni is.Apának nagyon tetszett minden.Érdekes,gyerekekre szabott módon folyik az okítás.Az énekórától apa teljesen elájult.Ez végképp távol áll tőle és abban sem biztos,hogy 4 vagy esetleg 5 vonalas az a bizonyos kotta. :)Mégis,amikor együtt,felállva furulyázik 27 elsős az lenyűgöző,ehhez nem fér kétség.
Összességében tehát nagy élmény volt apának,és lányának ez a nap,ami enyhíti azt,hogy én nem lehettem ott.


Petrus hétfőn segítségére volt egyik kolléganőmnek és 2 órára rendelkezésére állt,hogy az intelligenciáját vizsgálgassa.
Meglepő módon a vizsgálat szerint nincs figyelemproblémája.Messze felette van annak az övezetnek amelyre én tippeltem. 116 lett a mért IQ,ami a magas átlagos tartománynak felel meg.Mondtam is Petrának,hogy most már kiderült, nem csak szép,de okos is,szóval virítson nekem! :) Na jó,ez csak vicc volt!Erősségként jelent meg a percepció,jó a munkamemóriája..szóval jól teljesített na.Azért ennek örülök.(fényezem)
Magamat is fényezem kicsit,maradjon meg az utókornak..
A tegnapi napom nekem is jól sikerült.A bemutató órámnak nagy sikere volt.Szeretek ebben úszkálni,mert megerősít, önbizalommal tölt el.Nagyon sokan bejöttek és elismerően szóltak.
Az óra után sokan kérték,hogy fénymásoljak a használt anyagomból..Tettem is,hisz miért is ne..Aztán a fénymásolónál az orrom alá dugott valaki egy vázlatot,mondván ő ezt szeretné,mert a kolléganője jegyzetelte a mozgásfejlesztő órán,ami nagyon jó volt. Ő sajnos nem tudott már bemenni.Mondtam,hogy örülök annak,ha tetszett,mert én tartottam.Kicsit meglepetten nézett rám a hölgy,én pedig lefénymásoltam nekik a saját órám.
Jó érzés,mert siker!Jó érzés,mert megerősít abban,hogy amit csinálok és ahogy csinálom az jó.Esetleg tanulni is lehet belőle.Így a gyerekeknek biztos jó,akiknek mindezt odaadom.Ez pedig a legfontosabb!Olyan édesek voltak ők nyolcan,akik a szokatlan időpont ellenére is el tudtak jönni.Nagyon fegyelmezetten tették a dolgukat,és a sok nénitől sem ijedtek meg.Mondták a mondókákat,a szemem villanásából is tudták,hogy mi következik. Nagyon jó volt megélni, magam is elfelejtettem még azt is,hogy hányan néznek minket.A gyerekek voltak,meg én.Ezek fontos érzések,emlékek.Azért is azok,mert így tudom,hogy nem volt rossz döntés az,hogy elkezdtem dolgozni.
Holnap Atesznál is nyílt nap lesz,ismét apa lesz a soros!(Ősszel suliban is,oviban is én tettem látogatást.)
Beának köszönet a képekért! A fenti két "apáson"meg is hatódtam,mint mindig.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése