Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

2010. március 5., péntek

Rövid tavaszi ízelítő betegséggel

Ez nem volt teljesen a mi hetünk.
Ateszka beszedte az antibiotikumot és a hét elején valamicskét jobban is volt.Szerdán ismét mehetett oviba.Igazi férfi,totálisan elhagyta magát.A kanapén feküdt a kis drága,kihozta a kis takaróját,és onnan utasítgatott minket.
"Apa,hozol nekem zsepit?"
Anya,kell a szőlőzsírom!"
Ilyen,és ehhez hasonló instrukciók repkedtek.Enni alig evett valamit,így amúgy sem vaskos alkata kifejezett sovánnyá vált.Reméltük,hogy az oviban majd jobban magára talál,de nehezen indult a dolog.Ott is csak üldögélt..Mára ő lett a napos,így lelkesedett kicsit.Tegnap este viszont olyan ingerköhögés jött rá,hogy végül fújtunk neki apa puffjából egyet,mert egészen asztmatikus tüneteket produkált.Addig erőlködött,míg nem hányt.Három napja minden délután sütöm a mézeskalácsot,azt legalább megeszi.Mondjuk tegnap előtt én magam is olyan vacakul voltam,hogy a fél adagot vastagon odaégettem.
Szabolcs Igazán jól van!Szerencsére nyomtalanul eltűnt a betegsége.Eszik,rámol,hisztizik,nyomul.Mérték őket a böliben,13kg-t mutatott a mérleg.A hosszát apa mérte meg múltkor és 82.5cm lett az eredmény.
Hisztizni,akaratot próbálgatni remekül tud.Vörös fejjel ordít,akár jó pár percig folyamatosan, főleg ha valami esetleg nem az ő elképzelése szerint alakul.Ezt néha nehezen viseli a környezete,annak tagjaként én magam is.Azt gondolja,tud még nekem meglepetést okozni,és néha igaza is van! :)
Sok új szót használ,és napról-napra ügyesebb a beszéd terén.FORRÓ-annyira jól használja pl.a meleg fürdővízre,a frissen készült ételre.Fújja is,hogy hüljön.Ilyenkor viszont meg kell zabálni.Bölcsis fotózásra is sor került a héten.A gondinénik hiába próbálták elérni ,hogy mosolyogjon,ő minden képen komoly maradt.Tehenes pulóvert adtam rá,épp úgy,ahogy Atikára is az oviba.
Petra elérkezett szorgalmas korszakába.Maga veszi elő a gyakorló füzeteket,számol,ír olvas.A polcról elővette az én régi,munkához használt könyveim,és azokat is töltögeti szép sorjában.Némelyik másodikos feladattal is szembeszáll.Ildikó néni meg is dicsérte a héten,hogy 1 hiba volt csak a tollbamondásában,és a matekja is jól sikerült.A tízesátlépést tanulják,az nem megy mindig egykönnyen a gyerekeknek,de Petra egész gyorsan ráérzett.Úgy látom,hogy sok dolog most ért be nála,így örülök,és kicsit meg is nyugodtam.Jó,persze treníroztunk is na..Furulyán önállóan is eljátszik sok mindent.Kis kece lányom..Eresz alól fecske fia..Hull a pelyhes..Hull a hó..Rövidebb szavakat néha már szótagolás nélkül összeolvas,és "átlátja" a szó képét.
Hónap végén egy pszichológus kolléga megméri az IQ-t nála.Egy új tesztet tanul,és az én lányomon csinálná a gyakorlatot.Kíváncsi leszek,bár saccolni tudom..Majd amikor lesz eredmény összevetem.90-100 közé teszem..átlagos..
Én is beteg lettem.Remekül telt így minden nap.Esténként rázott a hideg,és fájt mindenem.Az orrom még mindig eldugult állapotokat mutat,és a hangom is picit érdekes.
Jó lenne,ha végre-végre tényleg beköszöntene a TAVASZ!Nem csak ígérgetné. Ígéri,az elmúlt hétvégén is azt tette.
Srácok az apjukkal kaparásztak a kertben.Szabi motorozott nagy vígan,én meg örültem a napsütésnek.
Az udvari öltözéket Petra adta rá a picire,egészen a pelenkától kezdve.Szabi kicsit álmos volt,így meglepő nyugalommal tűrte.Ahogy közben egymásra néztek...Petra végtelen gyengédsége,ahogy a picihez nyúlt...Nagyon jó volt látni!

1 megjegyzés: