Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

2011. február 12., szombat

JÁTÉK

Délután jött a szikra...csak úgy...
JÁTÉK
A nyeremény egy HORGOLT BABA lesz.Egyedi,és egyszeri.Lehet fiú is,lány is.
Feltételek:
-EHHEZ A BEJEGYZÉSHEZ HELYEZZ EL EGY MEGJEGYZÉST! EZ A FŐ KRITÉRIUM!
-Amennyiben úgy gondolod,legyél a rendszeres olvasóm!(Ez nem kötelező!)
- Tedd ki a játékot a saját oldaladra!(Persze ez csak akkor áll,ha van oldalad! Amennyiben nincs,az természetesen nem jelent akadályt! :))

Határidő Március 5.(Addig még alkotnom kell egy fiú babát Atinak,és egy lányt Maminak..Mellesleg régen lógok valakinek egy figurával..)
Nem,én nem forgalmazom nagyban a figurákat(annyi időm nincs,hogy nagyban termeljek)bár hoztam létre MESKA oldalt,de még egyetlen üzletet sem bonyolítottam ott.
Szülinapra készítettem már több dolgot,meg iskolai bál tombolájára.Főként azonban csak saját használatra,saját örömünkre.Ez most egy ötlet,mert..miért ne?

36 megjegyzés:

  1. Szia Csilla!

    Jelentekezm a játékodra,hátha:)!!!
    Ki is teszem a blogra.

    VálaszTörlés
  2. Jó ötletnek tartom ezt a kis játékot:)
    Nagyon ügyes vagy és cuki a horgolt baba:)

    VálaszTörlés
  3. Szia Csilla
    Dóminó és Lóci blogjából találtam ide hozzád, nagyon tetszik a blogod az öntapadós matricás játékod hozott ide, egy szuper ötlet holnap mi is megcsináljuk :) ez a baba is nagyon szuper tök jó ,hogy ilyeneket tudsz csinálni, Holly-m nagyon örülne neki ezért én is kiteszem a blogomba :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon ügyes vagy, én is jelentkeznék!

    Katadani

    VálaszTörlés
  5. Szia Csilla,
    Már régóta olvaslak a májusi fórumról,Santi szeretne 1 ilyen babát,úh.jelentkezünk a játékra!
    Üdv:
    Zsuzska

    VálaszTörlés
  6. Szia Csilla,
    Már régóta olvaslak,Santi is mindig kéri h.nézzük meg a furulyás kislányt:-)úh.most jelentkezünk a játékra,mert teszik Neki a baba.
    Üdv:
    Zsuzska

    VálaszTörlés
  7. Szia Csilla!
    A lányaim örűlnének egy ilyen különleges babának!
    Szép napot!
    Kriszti

    VálaszTörlés
  8. Hahh, hol a megjegyzésem? Úgy tűnik, tegnap a technika megtréfált(?)
    Akkor most jelzek, hogy ezért a babáért már ki is tettem tegnap :)

    VálaszTörlés
  9. Köszi lányok!
    Zsóka! csak a mostani üzeneted látszik,szóval nem tudom,hogy hova lett a tegnapi.Lényeg,hogy ez megvan! :)

    VálaszTörlés
  10. Zugolvasóból a játékod rendszeressé tett :D
    Jelentkeznék, viszont nincs hová tennem a linket.
    Nagyon tetszik az oldalad!

    VálaszTörlés
  11. Omma! :) Örülök,ahogy minden új "zugrendszeres" olvasónak! :)

    VálaszTörlés
  12. lánykámnak is jól jönne egy ilyen baba :)

    VálaszTörlés
  13. Csilla, rendszeresen nem jelenik meg a hozzászólásom.
    Jelentkezek én is, már 2 napja kitettem.

    VálaszTörlés
  14. Annus! Nem értem miért..
    A rendszer ugye elküldi az e-mail-t nekem,hogy ha írtál.Ott sem látni,és az irányítópult funkciónál sem.Máskor is volt már ilyen,mások kapcsán is.Egyszerűen nem értem!
    Most ez szerencsére jött!

    VálaszTörlés
  15. OK! Örülök!
    A hogyha pedig ebben a formában egybe írandó..Ezt a saját,korábbi megjegyzésemhez fűzöm hozzá..Valamiért ütöttem egy szóközt..Na,ez most hogyan jött ide? ..Mindegy.. :)

    VálaszTörlés
  16. Csilla!

    Eme szép napon bejegyezzük, hogy szívünk kedvelne egy horgolt babát, amit Csilla készített.
    Ezennel jelentkezünk és reméljük a kalapból bárki neve is kerül ki, jó kisgazdája lesz a babának.
    Kriszti

    VálaszTörlés
  17. OK!
    Ja,igen az egybeírandó is egybeírandó!
    Na,ma kicsit zizzz vagyok.. :)
    Keveset aludtam az éjjel.Szabinak túl sokszor volt hasmenése ahhoz,hogy jól aludjunk.. :(

    VálaszTörlés
  18. Oh én is jönnék játszani!!! olyan aranyosak ezek a babák.Van egy kicsi lány a családban ,aki nagyon örülne a babának. :D Mindenkinek jó játékot!

    VálaszTörlés
  19. Nagyon ügyes(ek) vagy(tok)
    :)
    Nekem tetszik a Dominikotok is!
    :D

    VálaszTörlés
  20. nemtom merjek-e jatszani, kuuufodre is postazol, ha nyerek? :-DD
    olyan szepek ezek a babak! imadom :)

    VálaszTörlés
  21. Játszok én is, Kyra babámnak szeretném!

    VálaszTörlés
  22. Örülök,hogy jöttök játszani!
    KIT! Jöttök most haza..nem?
    Úgy emlékszem,és akkor az itthoni címre is postázhatom.Amennyiben nem jöttök,úgy megoldanánk máshogy..na..:)Elküldöm,egye fene.. :)

    VálaszTörlés
  23. Jah,látom már! Előbb jöttök haza.Nem gond!

    VálaszTörlés
  24. Szia Rusy!
    mi is naggyon szeretnénk megnyerni a babát. Bocsi,h múltkor nem válaszoltam..most írok egy -két szót. Még 6 hetem van hátra a szülésig, már bagyon várom. Bár mindennel el vagyok maradva, még a babaruhákat sem szedtem elő:) szerencse,h venni semmit nem kell majd, csak pelust meg a recepteket kiváltani a gyszertárból. Van bennem egy kis félsz, h fogom bírni újra a kisbabás létet, bár Jázmin már átalussza az éjszakát (ideje is van majd' 3 évesen), de nagyon anyás, és Napsugár is az.
    de azt hiszem mégis nagyon jó döntést hoztunk, nem véletlen,h meg akar születni ez a kislány:)
    Minden jót nektek is! még nem vagy elkésve, h kövesd a példám:))
    puszi:Small

    VálaszTörlés
  25. Small!Örülök nektek!
    4. csemeténél már olyan rutinod van,hogy szerintem pillanatok alatt elvégzed majd az utolsó simításokat. Követném én a példát,hidd el!Nem is gondolom,hogy el lennénk késve,bőven beleférne az időbe,csak..Sok más tényező,ami a realitás,és a túlzott tervezés,meg gondolkodás.Én csak úgy..megfontolatlanul is..akár.
    Hol lehet majd megnézni a babácskát? Valamelyik fórumot követed? Márciusi? Írj majd feltétlenül,ha megszületett! gondolok rátok!
    puszi:rusy

    VálaszTörlés
  26. Szia!

    Még sohasem jelentkeztem semmilyen játékra, de ez a baba annyira tündéri, hogy egyszerűen muszáj. A kisfiam március 6-án lesz 4 éves, biztosan nagyon tetszene Neki egy ilyen fiúbaba (a nővéreinek csak lánybabái vannak). Nagyon ügyes vagy!
    Szép napot!

    Barbara

    VálaszTörlés
  27. Szia! Én is jelentkeznék a babáért!:)

    VálaszTörlés
  28. Barbara,Era! Örülök,hogy jöttök játszani! :)

    VálaszTörlés
  29. Bíborka nagyon örülne a babátoknak-nem mellesleg én is!
    Szép napot Nektek!

    VálaszTörlés
  30. Jajj de aranyos ! két lányom is van ,biztos a kedvencük lenne!

    VálaszTörlés
  31. Szióka!

    Én is jöttem játszani:)
    (így utolsó pillanatokban...)
    Kiteszlek a blogomba!

    VálaszTörlés
  32. Nem tudom melyik babát sorsolod, de holnapra várjuk a húgom kislányát is (bár 17.-ére van kiírva, de a részleteket tán meséltem már).
    Így hátha sikerül nyernem neki egy "TETEJ"-t :)))
    Mátékámnak is jó lenne egy fiú baba, de majd egyezkedünk :))
    Drukkolok magamnak, mert az unokahugi biztosan örülne majd Neki, egy aznap sorsolt babának, amelyik napon született :))
    Puszi

    VálaszTörlés
  33. Szia!

    Nálunk is vannak törpék a családban, akik biztosan örülnének egy babának. Nagyon jó ötlet a horgolás, én inkább csak varrtam és kötöttem babát, babaruhát, figurát, de azért valamennyire horgolni is tudok, biztos sokat dolgozol vele.

    VálaszTörlés
  34. Sziasztok ! :)

    Én is jelentkezem egy ilyen kis cuki egyedi babáért! Én is Csöppke blogjából találtam ide , nagyon jó a blogod Csilla ! :)

    Sziasztok
    Ancsy

    VálaszTörlés