Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

2011. február 12., szombat

Amikor másként..

..alkotok!
Az,hogy emberek elé kiállva beszélünk valamiről,ami a munkánk,amit szeretünk..és ezáltal adunk nekik valamit,az szerintem nagyon klassz dolog.
Kiállni sem mindig "egyszerű" persze,főként ma,amikor annyi információt lehet szerezni adott téma kapcsán,pl. az interneten keresztül.Mindenki tud valami elméleti megközelítést,aminek utánajárt,még ha nem is szakember a témában.Valami emberivel,valami életszagúval érdemes odalépni.Szülők elé úgy,mint szülő,aki mellesleg szakember.
Kicsit büszkélkedem azzal,hogy nemrégiben ezt én megtehettem..Örültem a felkérésnek,és készültem rá.Beletettem amit tudtam,amit tanultam,és azt is,amit tapasztaltam a téma kapcsán.Sokat számít,hogy ma már én is szülő vagyok,és van iskolásom is immár 2. éve.
Annyira tetszett a vezetőségnek,hogy a nevelői értekezleten is reprezentálnom kellett a dolgot,majd újabb szülői megkeresések is érkeztek,hogy mondjam el újra azoknak,akik nem tudtak részt venni.
Örülök,mert adni jó!Örülök,mert a visszaigazolás mindenkinek kell,mindenkinek jó!
Szülői fórum az óvoda-iskola átmenetről 2011.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése