Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

2011. február 3., csütörtök

Mesét ír..olvas

Ahogy már említettem,Petra nem túlságosan szereti az írást.Az,hogy nem szereti összefügg azzal,hogy nehezebben is megy neki.Evidens.Az is igaz,hogy mivel nem szereti,nem is figyel rá annyira.Ezek a dolgok generálják egymást.
Most viszont rákapott a dologra.A mateknak,olvasásnak eddig is értette,meglátta a hasznát,az írás egy szükséges rossz volt csak..DE! Lehet ám mesét is írni!Valahogy kipattant az ötlet a fejéből.Ő most fogalmazni fog.Neki is látott.Vannak persze logikailag hibás mondatkák,meg szóismétlések,de ÍR!Nem kell a tollbamondással,másolással üldözni,mert leül,és fogalmaz.Utána együtt kijavítjuk,megbeszéljük a hibákat.Láss csodát,nincs is benne annyi hiba,mint egy utálatos tollbamondásban.Csak meg kell találni az értelmét,mert ugye mindennek van.Utána már vonzóbb is lesz.Az írás egy eszköz.Most még ennek az eszköznek az elsajátítása a cél,de az,amire használható..No,az a csodás benne.

Ati viszont olvas.Tudom,tudom..suli előtt stb..A kezdetek Petrától származnak,tőle tanulta el az első fogásokat,betűket.Nem tagadom,utána le-leültem mellé,és hallgattam,segítettem.Ő kezdeményezi,mert ez nagyon tetszik neki.A mennyiségekkel,számokkal viszont nincs olyan jó viszonyban Atika,mint Petra. Ő olyan lesz inkább,mint én.A matek nekem sem jött be annyira..
Mindenesetre nagyon büszke vagyok rá!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése