Ahogy már említettem,Petra nem túlságosan szereti az írást.Az,hogy nem szereti összefügg azzal,hogy nehezebben is megy neki.Evidens.Az is igaz,hogy mivel nem szereti,nem is figyel rá annyira.Ezek a dolgok generálják egymást.
Most viszont rákapott a dologra.A mateknak,olvasásnak eddig is értette,meglátta a hasznát,az írás egy szükséges rossz volt csak..DE! Lehet ám mesét is írni!Valahogy kipattant az ötlet a fejéből.Ő most fogalmazni fog.Neki is látott.Vannak persze logikailag hibás mondatkák,meg szóismétlések,de ÍR!Nem kell a tollbamondással,másolással üldözni,mert leül,és fogalmaz.Utána együtt kijavítjuk,megbeszéljük a hibákat.Láss csodát,nincs is benne annyi hiba,mint egy utálatos tollbamondásban.Csak meg kell találni az értelmét,mert ugye mindennek van.Utána már vonzóbb is lesz.Az írás egy eszköz.Most még ennek az eszköznek az elsajátítása a cél,de az,amire használható..No,az a csodás benne.
Ati viszont olvas.Tudom,tudom..suli előtt stb..A kezdetek Petrától származnak,tőle tanulta el az első fogásokat,betűket.Nem tagadom,utána le-leültem mellé,és hallgattam,segítettem.Ő kezdeményezi,mert ez nagyon tetszik neki.A mennyiségekkel,számokkal viszont nincs olyan jó viszonyban Atika,mint Petra. Ő olyan lesz inkább,mint én.A matek nekem sem jött be annyira..
Mindenesetre nagyon büszke vagyok rá!
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése