Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

2009. január 10., szombat

Sütőtök

Idei évben még minden evészetre házilag készítettem trutymót Szabinak.Na nem mintha elítélném a bébiételt,vagy ilyesmi,csak volt pár dolog amúgy is,amit ki akartam nála próbálni.
Atesznak sokat főztem anno.Imádta a sütőtököt,amit én készítettem.A másik kedvence a cékla volt burgonyával.
Végre kaptam sütőtököt.Tegnap és ma az volt a terítéken.A gyermek,aki harmadiknak született rajongást mutat a dolog iránt.Lelkesen cuppogja,nyammogja.A répát is imádja,így nem csoda ,hogy a sütőtök is bejön neki.Evett már korábban üveges sütőtököt,de azért annak más az íze.
Holnap cékla lesz bevetésen.Atiról van felvétel(sajnos szalagon) ahol fülig céklás fejjel veri szét az etetőszéket..Szó szerint falta.Reméljük Szabászank is ízlik majd.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése