Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

2009. január 29., csütörtök

Puszilni azért tudsz?

Ma reggel arra ébredtem,hogy borzasztóan fáj a jobb hátsó bölcsesség fogam.Nem nőtt ki teljesen,és most úgy döntött megteszi.Bedagadt az arcom,a szám alig tudtam kinyitni.Milyen jó is ez,ha az ember fogyózik.
Apa vitte a srácokat oviba,nekem meg hozott gyógyszert.Azzal létezgettem napközben.
El is voltam úgy ,viszonylag tűrhető volt a fájdalom.
Estére viszont ismét belobbant,és kínzott nagyon.
A gyerekeket figyelmeztettem,hogy most ne csapkodjanak körülöttem ,cséphadaró módjára,mert amennyiben betalálnak az arcomba,hát megőrülök.
Este a szokásoktól eltérően nem Anna Peti ,és Gergő volt a mese anya szájából(az ugyanis a szájzár állapotához közelít) hanem Mekkelek volt a menü DVD-ről.
Atika még a kis heverőn fekve is próbálkozott,hogy legalább a "fejemből olvassak"ahogy szoktam,a saját gyerekkoromról.Alig érthetően elmotyogtam,hogy nem igazán tudok beszélni.A pusziig itt még nem értünk el,így Atika feltette a kérdést:
-Anya!Puszilni azért tudsz?
Azt hittem megzabálom!
Jól összecsókolgattam ,mert minden fájdalom csillapítónál jobb érzés volt,amit mondott.
Imádom őket!
Apával néztünk egy filmet,mert aludni nem is bírtam még.Aztán rossz artikulációval felidéztem Apának az imént leírt jelenetet.Mire ő elkezdte sorolni,hogy Atesz milyen nagy fiú már,milyen édeseket mond,és néha milyen nehezeket kérdez!
"Alig tudok rá válaszolni!"
Kérdezem,hogy pl. mire gondol,mit kérdezett Ati.
Erre azt mondja Apa,hogy reggel is megkérdezte pl,hogy milyen nap van!
No,mondom,ez igazán nehéz kérdés volt,erre nem tudott válaszolni...?
Apának tehát vannak azért aranyköpései..Menetségére szolgál,hogy nem szokványos a munkarendje,így nem hétköznapokban,meg hétvégékben számol.Így a MILYEN NAP VAN MA ? c. kérdés akár nehéz is lehet!:)

1 megjegyzés:

  1. Egyem a szívét! "puszilni tudsz?". Kis aranyos:) Remélem jobban vagy fogügyileg:)

    VálaszTörlés