Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

2009. január 7., szerda

Mai összevisszaság

A mai nap is,mint sok más, hozott jót is,rosszat is.
Ma a gázkazánunk igazán komolyan vette,amit politikusaink javasoltak.Jelesül,hogy spóroljon a lakosság is a gázzal.
No erre a mi jó hazafi kazánunk nem melegítette a vizet.Mikor is nem,akkor amikor egyedül vagyok itthon a srácokkal.Nyomkodtam én a legjobb tudásom szerint,ami műszakiakban elég korlátozott ugye.Hívogattam apánkat,de ő sem tudott mit mondani.Ezután buzgón hívogattam a kivitelezőt,aki anno volt olyan szíves,és nem pecsételtette be a garancialevelet. Nyilván való,hogy nem tudtam utolérni(Ez kérem MAGYARORSZÁG!Gyanítom a cége is megszűnt azóta.)
Hívogattam a bátyámat,aki át is jött,de látni nem látott semmit.Aztán hívogattam a szervizet is ,de nem vették fel a körzetileg illetékes irodában.
Így történhetett,hogy petrateszabi nem fürdött ma.(Ki tudja holnap mi lesz?...)

Szabi említése kapcsán..igen! Ő is alakított ma.Elaludt kanalas etetés közben.Azt hittem megzabálom! Cuppogta ,szívta a főzit,ahogy a cicit szokás,és kamillázott közben.Végül partedlivel a nyakban elaludt.Nézegettem,hogy a falatot legalább lenyelte -é.

A mai nap hozománya ,hogy a nevelési tanácsadóban,itt helyben akadna egy állás.Na hja ,csak jövőhéttől kellene betölteni.Ezen rágódom most vastagon.Hogyan lehetne rugalmasan megoldani?Mennék is én,meg nem is.Hiányzik is a meló,meg nem is.
Leginkább a szoptatás tart vissza,mert akkor kimaradna hosszabb idő.Igaz eszik már kanállal,de nem annyit,és nem is akarom még kiváltani.(Épp ennek fontosságát hangsúlyoztam ma.) Ez tehát a jövő zenéje még..

Hát nem unatkoztunk ma sem,az már biztos!

ALVÁS EVÉS KÖZBEN

ATI 4. SZÜLINAPJÁN

3 megjegyzés:

  1. Rusy, a fűtésgond megoldódott azóta?

    VálaszTörlés
  2. Anita!
    Nem oldódott meg.Szerencsére csak a meleg vízről van szó,nem a fűtésről.
    Holnap jön a szerelő.Sajnos nem garanciális a dolog,így előre rettegek.
    Fürdetéshez most melegszik a víz.Hát evan.
    Csilla

    VálaszTörlés
  3. Milyen márka a kazán/vízmelegítő? Ismerek pár szerelőt. Egyébként dodo vagyok :)

    VálaszTörlés