Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

2009. január 17., szombat

Pörgünk

Tegnap reggel 5 órakor szopival indult a nap.
Ezután kelt a család.A srácokat gyorsan felöltöztettem,apát kiokosítottam a MÁK ügyintézésével,gyermek táplálásával kapcsolatosan.Be a kocsiba a két gyerek,ovinál ki.
Bevágódtunk,átöltöztettem,körbepusziltam őket. A munkahely szerencsére 5 percre sincs az ovitól.Átmentem. Mozgásfejlesztő óra volt 3.Ebből az első kettőt még egy kolléga tartotta,hogy lássam ők hogyan szokták.
A harmadikat én csináltam.Mikor végeztem telefonálgattam még szülőknek,majd hazarobogtam.Szabi is ekkor futott be apával,így rögtön cicire is vágódtunk.Evett gyümit is apával,ment neki az etetés.
Fél háromkor jött a kisfiú, akit itthon tanítok.Szabi szerencsére már aludt is. Tanultunk egy órát. Újabb szopi után összedobtam Petra balettcuccait.Rohanás az oviba.Kitalálta a lányom,hogy ő jár hittanra is.No,ennek épp 4-kor van vége,mikor is a balett kezdődik.Sajna a város egy másik pontjára kb egy perc alatt kéne átjutni.Két gyerek kocsiba tuszkolása,tépés ezerrel.Ruha lerángatás,felhúzás..Atival az ölemben ültem kint,amíg zajlott az óra.Arra ébredtem,hogy Petra barátnőjének anyukája ébresztget. :) Kicsit lefáradtam.
Hazahúztunk,itthon szopizás,és játék.Ezután rumlieltakarítás,játékpakolászás,vacsora készítés,szopizás..
Fürdetés! No ez tegnap nagyon jól esett.Végre mindhárom gyermek a kádban volt,és én csak gyönyörködtem bennük.
Este altattam Petrát, és arra ébredtem,hogy reggelig mellette aludtam.
Pörgünk!

1 megjegyzés:

  1. ÚÚÚ... látom elindult a verkli, de látom 1-1 percre boldoggá válsz!!! Az + jó hír, hogy Petra mellett aludtál, mert ezek szerint egybe aludtál és Szabi nem sírt!!!Jó hétvégét!!!

    VálaszTörlés