Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

2009. január 24., szombat

SINLAC+BANÁN

Ma bevetetem a jó öreg barátomat,a SINLACOT.
Jól ismerem ezt a szagot,mert Petrának rengeteget kutyultam mindenbe.Ezzel kellett sűrítenem.
Atinak is adtam,főként tejpépek helyett.
Bevetésre most is a kreativitásom hiánya vitte.Igen szűkösnek ítéltem már Szabolcs hozzátáplálási repertoárját. A főzelékek kivételével nem igen eszik mást,szopizik rendületlenül.A gyümölcsök nem nyerték meg a tetszését eddig.
No, felírattam a Sinlacot. Allergia veszélyeztetett csecsemőknek amúgy is ajánlják,és mi apa révén sajna azok vagyunk. Ettől függetlenül szerintem tök jó pépalap más ,nem veszélyeztetett dedek számára is. Én banánhoz kevertem most,de főzelékek dúsítására is jó.Magában egyik gyermekem sem ette igazán,mert jellegtelen,picit talán édeskés íze van.Gyümivel viszont kifejezetten finom.Összetrutyiztam egy banánt egy kevés forralt vízzel,és a Sinlac porral.Erre a trutymóra fejtem anyatejet.Nálunk ez a tejpép banánnal c. fejezet. Tejpép,mert anyatejes.Gyümölcsös,mert van benne banán,és pép,mert van benne Sinlac.Szabolcs be is verte az egész tányér lehetőséget.:)Ebben a formában csúszott a gyümölcs is.Hab volt a tortán,hogy az etetés kivitelezésében jelentős segítséget nyújtott Petra.Hiába,épp elfogyott a Baby Born baba pépkészítő pora..Igaz Szabi nem kakilja ki változatlan,újra tányérba önthető,és odaadható formában a cuccot,mint a Panka nevezetű játékbaba.(Hiába,kreatív a gyerek,a por meg drága!)Azért az élmény így is frenetikus volt!
Érdemes kipróbálni! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése