Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

2009. január 10., szombat

A dolgozó nő (?)

Jelen állás szerint a jövőhéttől dolgozó nő leszek.
Nehéz döntés volt,és rengeteget rágódtam rajta.
Ez egy egyszeri,talán vissza nem térő lehetőség.Nem volt még olyan munkahelyem(Eddig csak egy volt amúgy.) ami 5 percre lett volna az otthonomtól.Amíg Pesten laktunk rengeteget utaztam több kerületen át,amíg a munkahelyre értem.
Ez egy közalkalmazotti státusz,ami jó is,rossz is.Pénzben rossz,véglegességét tekintve jó.Nem vállalkozó működteti,nem csődöl be,nem dől össze stb.Nevelési Tanácsadó van-volt-lesz..
Napi 4 óra.Sokan tanulnak gyerekek mellett,vagy otthon dolgoznak.Amerikában rég visszamennek ennyi idő után dolgozni a nők,mert ott tudtommal nincsenek olyan gyermek után igénybe vehető juttatások,és hosszú otthon töltött idő,mint itt nálunk.
Jó,ez MAGYARORSZÁG ,de épp ez is számít!
Most ,amikor annyi állás szűnik meg,és olyan vacak a helyzet a gazdaságban.
Rengeteg ember véleményét meghallgattam,akik számítanak nekem.A döntést nyilván én hoztam meg,és még mindig motoszkál az agyamban a kérdés,hogy jól döntöttem-e.(?????)
Később sok haszna lesz ennek,mert ott a nyári szünet,ott van az,hogy nem kell utazni,nem kell ügyeletet adni stb..stb..Később akár be is iskoláznak,képezhetem magam,ami amúgy is a terveim közt szerepelt.
Amikor a gyerekekre nézek nyilván elfog a félsz.Eszembe jutnak azok az évek,amikor itthon voltunk együtt,és kizárólag ANYA voltam.Olyan szépek ezek az emlékek.Nyilván sok minden változni fog,de mégsem annyi mintha egy 8 órás,állandó beosztással járó munkahelyre mennék.
Közben levettem a polcról kb. 10 kiló gyógypedagógia jegyzetet,amikhez az évek hosszú során hozzá sem nyúltam.Belenéztem,lapoztam,és azért valami bizsergés csak motoszkált a szívem körül.
-Tényleg,ezt a feladatot hányszor csináltam a gyerekekkel!
-Ó,de jó is ez a vizsgálat!
Hiányzik azért ez a része is az életemnek.
Azt gondolom,hogy emllett a munka mellett megmaradhatok főként ANYÁNAK,de kicsit lehetek ismét dolgozó nő.
A párom majd úgy alakítatja a beosztását,ahogyan én az órarendem,hogy minél kevesebb napon kelljen másnak vigyázni a picire abban a pár órában.
Milyen amúgy az élet? Tegnap egy ismerősöm küldött sms-t,hogy a helyi GEKKO-ban is keresnek gyógypedagógust.Épp ott voltam,mert abban az épületben van Petra balett órája.Lementem megkérdezni,de ott állandó délutánt mondtak.A Gekko egy vállalkozás ,amit ugye be is zárhatnak,ha épp nem jön be a számításuk..Mégis furcsa,hogy most hirtelen két lehetőség is adódott.Ezt én jelként értelmeztem,az összefüggést én sem látom,de akkor is! :)
Így döntöttem tehát,de néha még elbizonytalanodom...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése