Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

2009. január 7., szerda

A negyedik ..

Születésnapján Atika:

102cm ,és 17.7kg

Mozgékony vidám kisfiú.Imád a bútorokon ugrálni,amit én érthető okokból nem túlságosan kedvelek.(Mármint ,ha ő ugrál.Amennyiben én ugrálnék,már bútor sem lenne.)
Szeret a kockáiból magas várat építeni.Autópálya fölé hidat,mellé garázsokat varázsol.
Mostanában kapott rá a társasjáték ízére is,imád memóriázni, kártyázni...stb..Ami nagyon tetszik,hogy ő tud veszíteni!Ez nem kis teljesítmény egy négy évestől.A nővére egyáltalán nem viseli a vereséget,a kudarc helyzetet.
A kisautókat szintén imádja,tologatja,rakosgatja,berreg nekik.Imádja a kirakókat.
Az ovi által sokat fejlődött a verbalitása.A 2008-as év meghozta a hangkészletébe a "K" hangot,ami előzőleg "T"-ként szerepelt.Sosem felejtjük a jól hangzó mondatot:

"Anya összeszedi a tuta tatit!" :)

Míg korábban nem szeretett mondókákat mondani(pedig tudta őket)ma már rengeteg alkalommal magától elkezdi mondani,sőt csak úgy magának is is mondogatja félhangosan.A szerepléstől sem tart,nem szégyenli már magát el annyira,mit régebben.
Az oviba kerüléssel döbbentem rá,hogy ő a többi kisfiúhoz viszonyítva" széplelkű",és viszonylag szelíd a társas kapcsolatokban.Itthon a nővérével más szerepet vesz fel,de a közösségben ő sajnos inkább az áldozat pozíciót viseli.
Estére,amikor elfárad nyüzsgő lesz, ami nehéz nála.Ilyenkor össze is csapunk néha.Aztán megöleli a lábam,és közli,hogy szeret.Imádom!
Az ünneplés ma szűkösebb volt.Reggel az ALMA együttes szülinapos számával ébresztettem.Az oviba is vitt rágcsákat,és ott is köszöntötték.
Délelőtt én megvettem az ajándékait.Egy Málhás csacsi-s társast, és egy gyurmázókészletet.
A tortát holnap készítem(Anna Peti és Gergő könyvből elirigyelt sünis tortát.)Ajándékozás is holnap lesz,mert Apa ma dolgozik.Szegény a névnapján,és én itt nem is köszöntöttem .:(

Olyan furcsa ez,mert a Karácsony után mindig olyan üres lesz az ember.Én ezt érzem, ahogy csitul az a készülődős hangulat ,amit imádok,amit látok a többi emberen is.A zenék a rádióban,meg a sütés főzés,a csodavárás, csomagolás...mind lecseng.

Már épp bele is tespednék a hétköznapokba,de nekem 4 éve már újabb, év eleji csoda következik!
Atika 4 éves lett...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése