Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

2009. január 4., vasárnap

Répa krumplival

Szabolcs táplálásában egy ideje megjelentek a főzelékek.Karácsony táján kóstolta meg a krumplit almával.Ezt én készítettem házilag.Ízlett neki.
Ezután a házilag gyártott sütőtökkel szerettem volna megismertetni,de épp akkor nem tudtam venni,így a répa következett.A répát is krumplival főztem,trutyiztam össze.Imádja! Édesen eszik,mert a kanalat is szopizni akarja.Cuppog,és feltapasztja a nyelvét,azzal együtt a kanalat is a szájpadlására,ahogyan a szopinál.Néha azért egész jól sikerül tátani is a kis csőrét.Ma is megevett egy kisebb tányérka főzeléket.Szerencsére a szopinál továbbra sincs gond,sőt többször is kéri.
Talán ennek is köszönhető,hogy így 7 és fél hónap környékén átlépte a 9 kilót.

1 megjegyzés:

  1. Irigyellek, hogy megy nálatok a főzelék. Dorka nem igazán csípi még a zöldségeket.
    Ja, és az a szopis kanalazás ismerős :)

    VálaszTörlés