Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

2009. június 5., péntek

Atika beteg

Tegnap este kicsit nyünnyedt volt,és nem akart vacsorázni.Aztán fürdeni se volt nagy kedve,pedig imád.Lefeküdt a kanapéra,és aludni akart.Picit később közölte,hogy fája a feje, és rövidesen a lába is.(Megjegyzem,hogy a lábfájás emlegetése nekem a legszörnyűbb mondatok közé tartozik.)
Megmértem a lázát,de akkor még nem volt hőemelkedése sem.Lefektettem őket,tettem-vettem,vasaltam,amikor is sírni kezdett.Csillogtak a szemei,és bizony be is lázasodott.Szerencsére ma nem volt amúgy sem ovi,mert kirándulni mentek az óvónénik.Apa is itthon volt,így nyugisabban indult a nap.Reggel kicsit elevenebb is lett,így elmentem dolgozni,de minden szünetben hívtam apát.Végül belázasodott ismét,így kapott egy kis Nurofent.Hazafelé beugrottam a kínai üzletbe ,és vettem két kis gyerekesernyőt,mert már régen vágynak rá a srácok,főleg Atika.Reméltem,hogy fel tudom vidítani vele.Bár nem volt kifejezett fiús darab egy sem,egy kivizöld -fehér esernyőt azért elhoztam neki.Nagy volt az öröm,amikor beléptem az ajtón.
Imádom,hogy amikor hazaérek már messziről kiabálnak,és rohannak elém!ANYA!Ölelnek,meg nevetnek.Nincs jobb érzés ennél.Most még az esernyőket is meglátták a kezemben,hát igazán nagy volt a vidámság.Egész délután le se tették.Atika kicsit jobban lett,a kertbe is kikívánkozott.Egyszer fájlalta csak a fejecskéjét,de estére sem lett lázas.Remélem hamar túljutunk ezen a betegeskedésen,és a többiek nem kapják el!

2 megjegyzés:

  1. Remélem semmi komoly, és már meg is gyógyult!
    Ha mégsem így lenne, akkor jobbulást!

    VálaszTörlés