Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

2009. június 25., csütörtök

ó-ió-ció-áció-káció-akáció-VAKÁCIÓ!!!!!!

A mai nappal nálam is kitört a VAKÁCIÓ!
Legalábbis így tekintek a dologra,független attól,hogy jövő héten még jelenésem van az intézmény vezetőjénél,egy "face to face" elbeszélgetésre,ami a minőségbiztosítás része,és önértékelés a célja.
Elvileg 22-én került volna sor erre,és magára az utolsó munkanapra,de Ateszka betegsége miatt lehetőséget kaptam a munkáim halasztott befejezésére,amire ma kerítettem sort.
Reggel elmentünk,hogy az ominózus útlevelek végre a megvalósulás útjára lépjenek.A srácokat lefényképezték,hát nagyon jó show volt.Szabi annyira vigyorgott,és élvezte a helyzetet,hogy várni kellett a fotózással.Édesek lettek.
Amikor végeztünk, a munkahely felé vettem az irányt.Lezártam minden lezárandót,és leadtam minden leadandót.Elköszöntem attól,akit ott találtam,és megtértem picinynek nem mondható családom körébe.
Sok tanulsága volt az elmúlt 5 hónapnak.Jó volt,és mozgalmas.Én még sosem dolgoztam anyaként, gyerekek mellett,és bizony be kell látnom,hogy nem könnyű.Sok energiát igényel,és igen változatos napi szerepeket követel meg az embertől.A munka jó terápia is,sok "nehéz" gondolatot is száműz az ember fejéből,mert nincs már rá annyi szabadideje.6 év után újra fel kell venni azért a tempót.
Sok, nagyon értékes embert ismerhettem meg,akiket kollégáimnak mondhatok,és sok új tapasztalatra ,ambícióra leletem.Kicsit újra megtaláltam régi önmagam,ami jó volt,és építő.Motivált arra,hogy lefogyjak,hogy újra figyeljek magamra,hogy képezzem magam,és ebből a lelkesedésből a gyerekeimre is tudjak sugározni új ,friss energiákat.
A végére elfáradtam,nem kicsit,nagyon.Jó lesz ez a két hónap itthon,együtt!Nagyon vártam.
Rögtön meg is ünnepeltem a dolgot,és kedves,"mozizós" barátnőmmel egy jó kis vígjátékra mentünk el este.Apák vigyáztak a csordára,mely 5 főből állt,és enyhén leamortizálta lakást.(Jelen esetben az övéket..)
Ettünk a film előtt egy gyrost is,ami persze végigfolyt a felsőmön.
A film szuper volt Nász ajánlat a címe.Amikor indultunk volna haza,hát nem találtuk a pareszban az autót..pedig egyikünk sem szőke,de nem figyeltük,hogy hol álltunk meg. Rövidke para,és keresés után ráleltünk.(pancseranyu 3-4-5...)
Hazaérve összeszedtem a 3 gyereket,és az apjukat+ barátnőm kislányát,aki ragaszkodott hozzá,hogy nálunk aludjon.Hiába,hugika kell,hát szerzünk!
A gyerekeket rövidke közelharc után sikerült ágyba dugni.Holnap,ha minden igaz Apa elvisz fürdőzni is,kivételesen csak mi ketten.
Hiába,itt a VAKÁCIÓ!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése