Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

2009. június 13., szombat

Vizes Nap

Ma volt Apa munkahelyének gyermeknapi,családi rendezvénye.
A Vízmű mindig kitesz magáért,ahogyan most is.A Római parton lévő,saját strand területén rendezték meg a családi napot,ahol rengeteg program,sok finom étel-ital várta a kicsiket,és nagyokat.
Volt tombola,és menetleveles akadályverseny a srácoknak.Klassz játékok várták őket állomásonként.A lepkefújó elefánt óriás változata,struccfutás,célba dobás,szörfdeszkán egyensúlyozás...az elkészült menetlevelek végül sorsoláson vettek részt,ahol szintén klassz nyereményeket lehetett volna nyerni.
Ott voltak aztán a medencék is,amelyek magukban is igazán vonzóak a srácoknak.
Akadt játszóház a piciknek,tele Montessori játékokkal,volt arcfestés,és kreatív sarok,ahol leginkább én alkottam a merített papír virágokat.
Finom ételek közt válogattunk,degeszre ettük magunkat...sajnos..
Felsorolni is hosszadalmas a sok jobbnál,jobb lehetőséget.
Nem csoda,ha a nagyok alig akartak a végén eljönni.
Szabi is elvolt.Nem vittük babakocsit,aminek egy tanulsága akadt.Nagyon nehezen alszik el nélküle,és borzasztóan hangosan.A nyár szempontjából nem mindegy ezen tapasztalat,mert biza a tervezett nyaraláson én a hátamon,babakocsi nélkül szerettem volna vinni.Majd kialakul.
Apa is jól érezte magát,főleg a nyilazás tetszett neki.Igazán vagány mód,nyakában a gyerekkel lövöldözött a célra.(Tapadókorongos,gyermekjátékról beszélek..)
A program helyszínét végül az utolsók közt hagytuk el.A kicsikéimre azonban újabb programok várnak,mert jöttek értük a Mamiék,és elvitték őket magukhoz,egy pár napos nyaralásra.Szabit nyilván nem,mert ő azért még kicsi,de a két nagy biza ma reggel táskát pakolt anyai segítséggel,és a strand elől már a papi vitte el őket.
Nagyon hiányoznak persze,és hazafelé elég csendben voltunk Apával.Azt is tudom viszont,hogy milyen jó is a nyaralás a maminál..Amikor kicsi voltam,én is rengeteg nyarat töltöttem a nagyszülőknél,és mind feledhetetlen.
Holnap Maciparkba mennek,aztán pizzázni...A hét során több strand is útjukba esik majd.Már előre örültek.
Hiányoznak!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése