Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

2009. június 30., kedd

Mindenféle nap






Ma délelőtt az oltási ambulancián jártunk.Kész kaland volt,mert 3 gyerekkel ,egyedül mentem be a városba.
A srácok közül a két nagy oltódott.Kullancs okozta agyhártyagyulladás ismétlő oltását kapták meg.Petra a bárányhimlő ismétlőjét,Atesz pedig a hepatitisz elleni első oltását.Petra a hepatitisz oltásokon túl van,Atinak meg a nyaralás miatt javasolta a doktornéni.
Az oltóanyagok csekély 22 ezer Ft-ba kerültek.Kicsit lesápadtam,ami azt illeti.
Igazából annyi minden gördülhet a gyerekek elé,amitől nem tudjuk őket megvédeni,amire nem számítunk előre...Igazán mérges lennék magamra,ha olyasmitől lenne bajuk,amit ki tudtam volna védeni,de nem tettem.Mit se számít,hogy mennyiért.Tudom,hogy talán kevés az esélye pl..hogy hepatitiszt kapjon Atika...talán..Ne adja Isten mégis,akkor mit mondanék magamnak..miért nem védekeztem ellene?
Kalandos módon hazajöttünk,mert mint utóbb kiderül arra,amerre mentünk nem lehetett vissza is jönni.Nem lehet a kereszteződésben visszakanyarodni.Tudom,hülyén hangzik,de én kályhától tudok vezetni,főleg Budapesten.Apa elkalauzolt ,de elég parás volt a dolog.Végülis túljutottunk minden akadályon,sőt még annyi lelkierőm is maradt,hogy délután elmenjek Érdre.
Petra is,én is szépültünk.Petra igazán nagylányos frizurát kapott Szilvitől.(Azt mondta,hogy csak ő nyúlhat a hajához,és nagyon boldog volt az eredménnyel!) Köszönjük!
Én is megfiatalodtam,és szőke csíkokkal gazdagodtam.A gyerekek bandáztak,a lányok fotóztak, a picik ismerkedtek.Jól telt a délután,és még haza is értünk.
(A frizurámról saját kezűleg csak ilyen képet sikerült készítenem,amin leginkább az orrom látszik ;) )

2 megjegyzés:

  1. tisztára megváltoztál! de komolyan, totál le vagy soványodva....hogy csináltad???

    VálaszTörlés
  2. 90 napos fogyókúra.Ilyen vagyok alapból,csak minden terhesség bálnává tett.

    VálaszTörlés