Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

2009. június 6., szombat

Édes dumák

Van egy "mekis" kutyánk,ami ugatva énekel,ha az orrán lévő csíkot megnyomjuk.Elég morbid szegény,de Szabinak igen csak tetszik.Volt belőle kettő is anno,de az egyik hollétét sötét homály fedi.
A kutyus mostanság ismét kedvelt játék lett,főleg ,hogy a pici bezsong tőle,táncol rá.
Ma a srácok kitalálták,hogy azt a "szöveget"hallják ki az ugatásából,hogy :
"El ne menj te ugró disznó,el ne menj te ugró disznó!"
Próbáltam győzködni őket,hogy kevés disznót láttam életemben,aki tudott volna ugrálni..
Ők viszont hosszasan,és hörögve kacagtak a szövegükön.Mitagadás a ritmus illik a szótagokhoz,kijön a rím,és az ugatás száma. :)
Végül beálltam a buliba,és rapp-es kézmozdulatokat végezve nyomattam én is a szöveget.Na, ettől végképp dőltek a manók.

Elmondhatjuk magunkról,hogy igazi gyűjtök vagyunk,ugyanis az Anna,Peti és Gergő sorozat összes megjelent kötete a birtokunkban van.
A Peti könyvben van egy story,ahol Petike elcseni a rumos sütiket,és bepityókázik tőlük.Atika már a cím hallatán is képes gurgulázni.Evidens ,hogy ezt a történetet olvastam el legtöbbször az utóbbi időben.
Atika hallási észlelése szelektív is,meg néha kevéssé jó,és igazán gyermeki gondolkodásának köszönhető,hogy behelyettesít olyasmit az ismeretlen szavak helyére,ami számára értelmes.Szerencsére a RUM,mint olyan számára értelmetlen szó.Nem ismeri..
Így lesz a rumos sütiből "BRUMMOS SÜTI".Meg kell zabálni,ahogyan mondja.

Mostanság azon is versengenek,hogy ki tud cifrább kedveskedést faragni anyának.
"Te vagy a szívem csücske!"
"Te vagy az én csillagom!"
"Te vagy a legjobb Anyuka a világon!"
Nyilván elég megható a dolog,és néha méltánytalannak érzem magam ezen elismerésekre,főleg amikor türelmetlen voltam velük,vagy nem volt olyan gördülékeny az életünk,ahogy szeretném.
Nos, a versengésben ma Petra csúcsot döntött.
"Anya! Én megdicsérlek azért ,ahogy hullahoppozol!"
Ez a legnagyobb bók,amit kaphattam,tekintve ,hogy kb. egy fél pörgetés után lezuhan a derekamról az említett karika.Dicséretet csak egy igen elfogult emberke adhat ezért.Ki más,mint az ember kislánya.

Szabi,sok más babához hasonlóan minden állatnak tűnő dolgot "VU-VU-VU" felkiáltással illet.Néha épp eltalálja,mint ma a tesóméknál Morci kutyát.
Azért az elég cuki,amikor este,a kádban mondogatja ezt,a tusfürdőt tartalmazó gumi fókára,amit épp szétrágni készül.Az is egy igazi VU-VU-VU!
Hiába,mindhárman édes dumával rendelkeznek,úgy a maguk korának megfelelően. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése