Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

2009. június 10., szerda

Az első iskolai szülői..

Amin szülőként vettem részt!
Tegnap volt eme jeles nap.Este mégsem írtam róla,mert annyi érzés kavargott bennem,és nem is tudtam pontosan,hogy mik ezek..
Magamnak is nehéz bevallanom,hogy picit meg vagyok ijedve..
Először betódult, mind a 6 osztálynyi szülő az ebédlőbe,ahol már mi szülők sem fértünk el,holott nem jött el mindenki..
Világossá vált néhány dolog,amikor az igazgató beszélt.
Végre megtudtuk,hogy kik lesznek a tanítónénik,aztán el is vonultunk velük a saját termeinkbe.
Kedves,fiatal tanítónéni lesz Petruska első tanítónénije.
Adott listát a beszerzendő dolgokról,amiket jól ismerek,hisz nem egy listát készítettem már én is.3 első osztályt indítottam a pályám során,tudom mivel jár..Talán épp ezért van ez a sok ambivalens érzés is bennem?
Félek,mert most az én kislányom lesz elsős.
Venni kell íróasztalt,meg füzeteket,könyveket..ez mind lelkesítő is,izgalmas is..Mégis zaklatott voltam éjszaka.
Milyen lesz az osztály ,hogyan hat majd rá ez az új életforma,amelyben a tanulás kerül majd előtérbe..Jaj,nem egyszerű ez most..kicsit sem..
Szerencsére csak én vívok magamban,mert Petra lelkes,és nyitott.Össze kell szednem magam..
Vajon minden szülő megéli ezt,amikor iskolába viszi a gyermekét?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése