Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

2009. augusztus 31., hétfő

Szentimentális

Igen,a dolgok változnak,és én magam írtam,hogy örülök is a sok új,és klassz dolognak.Ez azzal is együtt jár,hogy vége a nyárnak,és nem leszünk annyit együtt,mint eddig.
Ma pl. picsogtam is egy picit a nev. tan. parkolójában,a kocsiban.Szólt a nyaralós Abba,és előtte adtam le a fiúkat.Szabi sírt,nyúlt utánam.Ati tök vagányan ment,de azért átsuhant az arcán egy kis szomorúság,amikor elbúcsúztunk.Petra még itthon nyomult.
Olyan gyorsan eltelt a nyár, a medencés ugrabugra....stb..Minden nap együtt reggelizés,sok játék,sok nevetés...Nagyon jó kis nyár volt!
Ma is készülődtünk persze,Petra kapott egy kis alkalmi ,fekete cipőt,mert a régebbi kopogós cipőt szétrúgta.A hercegnős dobozba is bekerültek a technika cuccok.Atesz meg pózolt a pókemberes együttesében.
Szabász ágyneműjére is rákerült a dobocska,lévén ,hogy holnap megpróbál a bölcsiben aludni.
Ma reggel nagyon sírt,annyira panaszkodott még akkor is,amikor éerte mentem.
Este elmentünk a mekibe,elég snassz nyárzáró vacsi,de jól esett.
A lánykánk alig tudott elaludni,olyan nagyon izgatott..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése