Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

2009. augusztus 1., szombat

Itthoni nyaralós

Reggel ismét nehezen ébredt ezen kis család.Élen Anyával,akinek igen csak fájt minden porcikája.Végtagfájdalom,nyaktól sugárzó,szúró fájdalom,fáradságérzet,émelygés..pfujj.Tavaly is volt hasonló rosszullétem,de azt akkor a szopira fogtuk.Sajna idén ezt nem tehetem már,így az ok számomra ismeretlen.
Ezen állapotkámban nem igazán éreztem igazi késztetést a Balatonhoz.Az ifjonti nép is nyilatkozott,miszerint ők inkább itthon fürcsiznének,Petyával a medencében.OK.
Rövid önsajnálattal vegyített fetrengést vittem véghez a nappaliban,ami úgy tűnik javulást hozott.Végül még vásárolni is elmentem.Manapság papucsmániám van,így fájdalmamat egy rózsaszín csodával enyhítettem.Ez idő alatt aprónép fürdőzött Apa felügyeletével.
Ebédünket a teraszon fogyasztottuk el,a tegnapi grillezős holmi maradványait ettük,és élveztük a nyaralós érzést.Gyerekeket lefektettük,és Apával még kint iszogattunk,beszélgettünk.A srácoknak amúgy ismét bunkermániájuk van.Most épp esernyőkből nyomnak a fejük fölé bunkikat.Így is aludtak a mi franciaágyunkon.
Délután Apa a kisház belsejét festette,a gyerekek bandáztak,pancsiztak a tesómék kertjében.Szabi is fürdött,mert vénülő,frontos,fájós anyja feltöltötte kicsinyke medencéjét.Abba pedig őkelme pelenkástól ült bele iziben.Később meg a kerítésnél ordított,csak az hozott számra enyhülést,amikor ő is átmehetett játszani a tesókhoz,unokatesókhoz..nem semmi a kiscsóka.Felmászott a csúszda létráján is,és igen aktívan vegyült.Sajna amúgy nincsenek túl jó napjai,mert nő alul egy fogincája,ami megkínozza.
A hátsó szomszéd megdobott minket egy Ferrarival is.Hiába,a legkisebbnek lett ilyen először(meglátásom szerint utoljára is) a családban.Az előző tulajdonos már kinőtte a járgányt.A dudája igazi,versenyautó hangot ad.Na,volt is berregés egy ideig.
Épp a gyerekeket lestem,és társalogtam,amikor kishaver érkezett Szabihoz,aki szintén kipróbálta az új járgányt,udvarolt kicsit Petrának..az érett nőket szereti.
Forgattunk pár kocka videó klipet a Black or White c. dalhoz,amihez a gyermekek színe adta az ihletet.
A Balcsira tehát nem jutottunk le ma.Az is kiderült,hogy bárhogy is..de vénülök,mert itt fáj,na meg ott..Azért egy nőnek picinyke vásárlás gyógyír tud lenni..
A nyár itthon is nyár,és milyen jó !




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése