Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

2009. augusztus 29., szombat

Azok a cuccok..

Ez van ,amikor a hóhért akasztják..szokták volt mondani.
A helyzet az,hogy Petra azzal a módszerrel fog megtanulni olvasni,amivel anno én magam is évekig tanítottam.
Nagy híve vagyok ennek a módszernek,és megteremtőjének.
A játékossága,a gyerekekre szabottsága fantasztikus,és olyan egyszerűen művel csodát...Mindezt sok feladattal,eszközzel,kis lépésekkel.Áradozhatnék még róla.
Mindehhez persze az eszközöket mellékletekből ki kell vágni.Gumigyűrűvel ellátni,és betűtartó tokba helyezni.Kis szótagokat,képeket kell szétvágni,és borítékolni..stb..
Annak idején,mint tantónéni olybá sürgettem a KEDVES SZÜLŐKET,hogy bizony az első szülőire kérem behozni a betűket,és az első 20 borítékot bedobozolva stb..Mikor is nem máskor,mint rögtön szeptember 1-én.
Aztán idén én kaptam egy papirost,melynek utolsó pár sorát elolvasva mosoly bújkált a szám szélén...az első 20 borítékról,és a betűkről szólt..
A hóhért mára fel is akasztották,mert totál betegen(takonykórság,végtagfájdalom,hapci hegyek)kezdett el vágdosni betűkártyákat.A 4.-5. lap után már kezdtem hatalmas sorsközösséget érezni azon szülőkkel,akik anno oly féltve adták át a cipős dobozt,melyben a borítékos feladatokat hozták nekem.Szemükben látszott a kérés,hogy kedves tantónéni vigyázz eme kincsre,oly pepecs munka eredménye...
Na jó,viccet félretéve tényleg furcsa érzés,hogy én vágok ma borítékos feladatokat.Olyan öröm volt,amikor kész lettem a betűkkel,és azokat beraktuk a tartóba.Petrusnak csak úgy ragyogott az arca..szinte kedvet is kaptam,hogy felvágjam mindjárt az összes,közel 100 borítékos feladatot is.
Hihetetlen gyorsan eljött az iskola,és én is olyan lelkes vagyok!Tudom-tudom..pedagógus gyerek,nem mindig egyszerű nekik.Magam is az voltam.Biológia tanár lánya,akinek előre is kellett tudni a biosz anyagot..akár hónapokkal előre..
Épp ezért félek is egy picit,de ez is természetes.Én azt szeretném,ha elsősorban jól érezné magát a suliban.Jó lenne a közösség ahova jár,és találna kis barátokat.Szeretné a tantónénit,mert az övé a legmeghatározóbb szerep.Meglátásom szerint az első tantónéni befolyásolja az egész további iskolai pályafutást.Szeretném,hogy jól menjen neki,hogy ügyes legyen..persze szeretném,de nem ez a legfontosabb!Bármi is váljék majd belőle,azt boldogan érje el!
Jó lenne,ha a gyerekeink tovább megmaradhatnának gyereknek.A mai kor oly sok követelményt támaszt feléjük.Teljesíteni kell..Igyekszem magamra is rászólni majd..
Én azt szeretném,ha ez a mostani lelkesedés,ami minden elsőbe induló kisgyerek arcán ott ragyog,nem tűnne el,nem kopna meg olyan hamar.Szeretném,hogy később is örüljön az iskolának.
Holnap ismerkedős délutánra megyünk az osztálytársakkal,szülőkkel.Utána vágunk még szét egy pár cuccot! :)
Aztán lassan itt a szeptember elseje ,itt a nagy kaland első napja!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése