Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

2009. augusztus 23., vasárnap

Where is my place?+ az utolsó szabad vasárnapom..

Hol is az én helyem című rovatunkat láthatják.Az illusztrációnak szánt képek jól szemléltetik mire is gondolok!
Hol is alszom én?Hol is az én helyem? Ott,az...Az alig látható keskeny,lepedő nélküli csík az ágy szélén..Az ott, az én helyem!(Katadani!Kitartás!) Abba még nem is merek belegondolni,hogy mi lesz akkor,amikor Szabolcs is rácsoságyon kívül kezd aludni!Akkor az én helyem valószínűleg valamely gyermekheverő lesz..

Ma volt a 2009. nyár utolsó szabad vasárnapja számomra.Elég furcsa ,tekintve ,hogy úgy tűnik tegnap írtam le ide a VAKÁCIÓ bejegyzést,és adtam hangot hatalmas,ezzel kapcsolatos örömömnek.Gyorsan megy az idő,de tartalmasan ,és jól!
Klassz volt a nyár,sokat voltunk együtt,sok helyen jártunk.Nem rég volt,hogy Atesz tervezgette a délutáni szunya után következő pancsizást a kertben.Tegnap pancsiztak,és remélem a héten is lesz még jó idő,de én délelőttönként már dolgozni fogok.
Jó lesz,lesz sok új élmény,sok új feladat!
Ez a Vasárnap sem volt különös.Atesz most is fordítva vett fel már előző este, szinte minden ruhadarabot.A trikót duplán,kifordítva,és a hátulját előre.Alsógatya gombja is hátul leldzett,mint a nyár szinte összes napján..:)

Délelőtt üzleteket jártunk a szezonvégi leértékelések kapcsán nézegettünk kerti kütyüket,de végül nem vettünk semmit.
Délben jöttek a sógoromék,és halat ettünk a teraszon.Apa hozta a szomszéd falu híres halasától.Fincsi volt,bár a gyerekek most nem rajongtak érte.Beszélgettünk,néztünk nyári felvételeket,gyerekek nyúzták a nagybátyjukat.
Este bringáztak egy kicsit az utcán,aztán gyors vacsi,fürcsi fekvés!Korábban,hisz jó lesz hozzászokni.Jövőhéten nekik is kezdődik a nagyüzem!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése