Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

2009. augusztus 17., hétfő

Bölcsiben

Ma volt az első napunk a bölcsiben.
10 órára mentünk. Bő 1 órát maradtunk ott.
Nagyrészt az udvaron voltak kint a picik,ahol Szabi is bátran közlekedett.Bejárt minden szegletet,és felmászott mindenre,amire lehetett.
Nagyon bátorka volt.
Gondinéni nem sokat volt velünk,mert ő,mint intézményvezető helyettes ügyeket is intéz,és egyedül van..Megitatta pohárból Szabit,amit a kisfiam tök jól elfogadott,és szépen is ivott.
Nagyon cukika volt,ahogy járkált fel,és alá.Mint egy kigyúrt biztonsági őr,úgy nézett ki,ahogy picit oldalra tartotta a karjait.
Tetszett neki a pici mosdó is,és mindjárt pacsált a mosdókagylóban.Sajna ezt a WC-vel is meg akarta tenni,ráadásul épp használat után(Egy kislány végezte a nagydolgát előtte..) ezt azért nem hagytam neki.
A teremben lévő gurulós,fa játékok is nagyon tetszenek neki,mindre felült!
Nem vagyok túl lelkes,de igyekszem nem ezt érezni.
Nem vagyok teljesen nyugodt,mert olyan pici még!Látom,hogy vagány,meg nyitott,meg jókedvű,csak olyan kiszolgáltatott még.
Az ,hogy közösségbe megy valamikor,az élet része,és bár most hamarabb elkövetkezett ez,mint ahogy terveztük,mégis lelkesnek kell lennem..mert ez elkerülhetetlen.Nincs rajta mit búslakodni,ezzel biztatom magamat is.
(Kép nem készült,mert bár rákészültem,de a gépet itthon felejtettem.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése