Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

2009. február 23., hétfő

Mágnes négyes

Minden apró kütyütől féltem Szabit,mert netán lenyeli ugye..Bár eddig nem tűnik egy túlzottan szájba pakolós fickónak.Majd később..
A hűtőnk tele van mágneses műanyag betűkkel,és számokkal.
Petra irkál velük ezt azt,és alakít ki számsorokat.Gyakran igen csak váltakozó szabályú sorok ezek,magam sem jövök rá,hogy hogyan kéne folytatni.
Ma délelőtt sütöttem,mert holnap az oviba vinni kell sütit a farsangara,meg ígértem a srácoknak egy csiga alakú kenyeret is.
Szabi közben jött-ment.Lekapta a hűtőre direkt magasan elhelyezett számok közül a négyest.Addig ácsingózott,míg valahogy sikerült.
Aztán a sütőhöz vette az irányt,és mintha mindig is ezt csinálta volna,feltapasztotta a fém részre a számot.
Ezen tapasztalásnak igen csak megörült,és újra,meg újra levette-feltette.
Abban a korban van ,amikor egyre inkább megtapasztalja,hogy hatást tud gyakorolni a környezetére,és ennek eredménye örömmel tölti el.Így ezt a funkciót ismételgeti,gyakorolja.
Közben néha meglátta a másik babát is a sütő üvegében.Rá is hatalmasakat mosolygott.Gondolta magában,hogy:
Te is felrakod ezt a színes izét? Ugye milyen klassz?





Közben én ezeket alkottam:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése