Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

2009. február 19., csütörtök

Ági játéka

család:Az életem legfontosabb közege.Itt érzem biztonságban magam.Szeretném,ha még bővülne ezen,számomra csodálatos emberek létszáma.
fiatalság:Emlékek.Gondtalan,és bohókás.Az első szerelmek emlékei buli,féktelenség,nyár...
példakép:Volt már néhány.Mostanában nincs.Sokakra felnézek,de mélyebben nem gondolkodom el azon,hogy kire szeretnék esetleg hasonlítani,vagy követni az ő példáját.
erdő:Gyerekkoromban Dunaszentbenedeken volt telkünk.Rögtön a Duna mellett.Gyönyörű ártéri erdő húzódott a töltés mellett.Azon keresztül jutottunk a partra.Sose felejtem el a látványt,ahogy a napsugarak átszűrődtek a fák lombjai közt.Olyan rejtélyes,ősi volt az érzés,ahogy ott sétáltunk.A rengeteg szúnyog,meg szemben a paksi atomerőmű kevésbé szép emlék.
zene:Leginkább a kocsiban hallgatom.Nem rajongok már énekesekért,de a jó,dallamos zene jókedvre derít.
:Hóemberépítés,hógolyózás,buli a gyerekekkel.Régen utáltam,ma épp ezekért szeretem.
jövő:Rejtély,félelmetes,ismeretlen,de sokat ígérő is.Régen azt akartam ,hogy gyorsan eljöjjön.Ma már nem sürgetem,jobban szeretem a jelenidőt.
ünnepek:Karácsony,születésnapok.Igazából ezek fontosak.
tenger:Nagyon vágyom a partjára.Szeretném,ha a gyerekekkel is eljutnánk oda.Jó hallgatni a hullámok moraját.Megnyugtat.
játék: "Minden csak játék,ha nem tudtad volna!Minden az lehet ,amit gondolsz róla.A képzelet szeretnéd mindent elvarázsol,tiéd a világ,amikor játszol!" Mikola Péter

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése