Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

2009. február 10., kedd

KI -KIRE?

Blogos,topikos ismerőseim gyakorta kutatgatják felmenőiket.A kíváncsiság hajtja az embert,hogy felfedezze gyermekei külső jegyeinek forrását.
Keresi a párjában ezen jegyeket..No, nekem itt nem is kell messzire szaladnom,mert Petra mondhatjuk bátran,hogy egy Apa klón,ahol a nemért felelős kromoszómák kicsit megviccelték a büszke Apát,aki akkoriban biztos volt abban,hogy csakis fia születhet.

Petra gyakorlatilag pont úgy néz ki,mint Attila kiskorában.

Igen,igen..Ő nem a két éves Petra,hanem az ő Apukája.


Petra 2 évesen ilyen kis pufika hercegnő..

Ateszkávak már picit bajban vagyok..
Talán olyan is ,mint az apja,bár közel sem annyira ,mint Petra.
Látom benne még a bátyókámat is.Főleg amikor rossz fát tesz a tűzre,és felrántja a szemöldökét,alatta pedig igazán ártatlan arcot vág.Látom a bensőjében is a testvérem vonásait,az ártatlanságát,a szép gyermeki lelkét.Talán pár év múlva ilyesmi lesz?


Hasonlít?


Aztán ott van a legkisebb gyümölcs!
Látom,hogy szép,nekem a legszebb kisbaba jelenleg.Látom,hogy a fülei elállóra vették a figurát..Kitől is? Ötlet az lenne bőven,mert akad ilyen a családban nem egy.
Apukám máig ragasztóért kiált Szabit meglátva,hogy,és,tehát:
"Ragaszd le a fülét lányom!Ne nézzen ki minden képen úgy ,mint én!"
Miért is? Hát íme:


Később talán?

(Nem,ő nem Nemecsek Ernő!Kikérem magamnak!:)Ő az én Apukám,és szerintem nagyon szép!)

Anyukámról egy 6 hónapos képet rejt a családi képtár.Sajnos nem tudom jólcsatolni,de azt állíthatom,hogy elálló fülecskéért ő sem kellett,hogy a szomszédba menjen.Ezzel együtt gyönyörű kisbaba,és igen ,talán emlékeztet Szabira!Mitől is áll tehát el a gyermek hallószerve?


Azt is látom,hogy Szabinak hurkák gyűrődnek az arcán tokatájékon,és amikor dühösen behúzza az ajkát,hát épp csak nem magamat látom benne,így utolsó sorban..
Miért is?(Fentebb van egy pelenkás női kép a bátyám mellett,az lenni ÉN.)
Na és ez is én vagyok itt:



Talán..


No,még a vágyakról ! Fent,az elálló fülű kisfiú (aki később Apámmá lépett tehát elő)mellett látható egy édes,bodri kislány.Nagyon szép ,szabályos porcelán baba.
Ő eredetileg az apai nagynénim, de manapság leginkább a MAMI nálunk MINDENKINEK..No,egy hozzá hasonlatos kislányra akár be is neveznék még.(Nyilván olyanra meg főleg,mint Petra!)

Azért,hogy summázzam is a dolgot,mindegy is,hogy kire hasonlít.Nekem mind gyönyörű,mert az enyémek,és az eddig felsoroltak mind bennük rejtőznek..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése