Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

2009. február 11., szerda

Játék

Yippi(Baila)dobott nekünk egy labdát,egy játékkal.(Köszönjük!)
Először fordul ilyesmi elő,hosszú blogg életem során.
Jópofa dolog ez,mert összeköti az embereket,és segít megismerni azokat,akiknek életét napról-napra nyomon követjük.Tehát:
Irj le 5 fűggőséget ami jellemző rád:

1.Netezés.Az igazság az,hogy nem telik úgy el nap,hogy csak 5 percre akár,de ide ne üljek.
2.Édesség!Ezen belül is leginkább a csoki okoz nálam függőséget,bármilyen jöhet!
3.Fényképezni a srácokat számtalan alkalommal..
4.Takarítás!Ez leküzdhetetlen.Egyszerűen idegesít bármi kis szösz,vagy porcica..Nem tudok felette elsuhanni.
5. Természetesen a családom!Imádok együtt lenni a gyerekekkel.Játszani velük,vagy kirándulni menni..bármit.Mondjuk ez olyan természetes szenvedély bármely anyukánál,akinek tovagördül a labda.

Nem eresztettem bő lére az biztos,de most szembesültem vele,hogy nem is könnyű ezekről írnia az embernek.
Dobom tovább:

Slynak,Rikanak,Muszinak!

Remélem még nem kaptak mástól!

3 megjegyzés:

  1. Ezek függőségek? Szerintem alap dolgok!
    Olvasalk ám, de nem szabadkozom, majd egyszer írok kolléga!!! Minden jót !kriszti

    VálaszTörlés
  2. És, hogy jut el hozzám? bocs ha hülyét kérdezek...vagy most hogy elolvastam,hogy nekem (is)dobod így értesülök róla?
    ja meg azt szerettem volna kérdezni, hogy tudok privit írni neked???

    VálaszTörlés
  3. Ja,igen.Így jut el Muszi!Elolvasod..ennyi.Én így értesültem róla Yippi blogján.

    Kriszti! Édességzabálás alap dolog?Ja, értem,ebben is kolléga! :)

    VálaszTörlés