Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

2009. február 10., kedd

Hozzátápi

Szabi eddig ezen ételeket kóstolta meg:
-alma
-barack
-banán
-sütőtök
-répa
-burgonya
-borsó
-brokkoli
-cékla
-rizs
-Sinlac
-hús(Ezt későbbre terveztem,de az elmúlt héten,valamiféle inditatás által mégis tettem a főzelékbe.)
Természetesen ezen összetevők több variációs párosításairól van szó,mint étek.
Itt tartunk nagyjából most.A zöldségeket sokkal inkább megeszi,mint a gyümölcsöket.Kedvence a sütőtök,és a cékla.Ezek mindig jöhetnek,meg talán a répát is ide sorolnám.
Leginkább én kotyvasztom az ételeit házilag.Néha eszik bébiételt is,amikor épp kifogyok az ötletből.A gyümölcsöseket sokkal jobban kedveli,mint az én általam trutymózott gyümölcsöket.Valamiért hiába egyeznek az összetevők,mégis más az íz.Ennek okát közel 6 éve keresem,de még nem jutottam el a megfejtéshez.
Itt tartunk most minőségben.
Mennyiségben a helyzet napi egy étkezés főzelék,akkor amikor a gonosz anyu dolgozik. Este egy kis gyümike pár napja.
Ezenkívül a főmenü még mindig az anyatej!
Remélem még soká...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése