Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

2009. február 28., szombat

Fürcsike


Tegnap este kicsit elcsúsztunk a dolgainkkal.Kapkodtam picit lévén ,hogy apa nem volt itthon.gondoltam,hogy amíg a nagyok befejezik a vacsit,addig Szabit kivételesen a kis kádban fürcsiztetem meg.Igen ám,de arra nem számítottam,hogy ehhez a nagyok is kedvet kapnak.
A végeredmény az lett,hogy mindenki a kis kádban fürdött.Kivéve persze engem,mert az világraszóló élmény lett volna.(Testes asszony kádba ragadt- címmel emlékeztünk volna meg ezen eseményről.)
Ők hárman sem fértek persze egyszerre be,így a nagyok váltották egymást.
Ahogy egymásra tudnak ezek a tesókák nézni,no az leírhatatlan.A képek sem adják hűen vissza.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése