Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

2009. április 7., kedd

Tüdőgyulladás

Ma kifejezetten rossz napunk volt.
Apa egyedül vitte kontrollra Petrát,és persze a két fiút.Nekem ez rossz,mert mindig ott voltam korábban.(3 nap múlva, éppen 3 éve)Szabika ráadásul nagyon köhögött,és lázasodott is,eluralkodott rajta ez a vacak kórság.Reménykedtem,hogy szerdáig elleszünk valahogy,mert csütörtökön már tavaszi szünet lesz.Sajna nem sikerült.Én is hidegrázósan,köhögve indultam el reggel.Múlt héten hiányoztam,muszáj menni,mert próbaidőn vagyok.Anyaként nagyon megviselt,annak ellenére ,hogy továbbra is helyes döntésnek értékelem a munkavállalásomat.
Apával értekeztünk az órák közti szünetben.Petra egyedül ment be a vizsgálatra,mert apa röntgenre vitte Szabit.Egyedül ült a kis drága a vérvételes néni elé,míg korábban mindig én fogtam a kezét,és gyakran sírtam vele együtt.Na,már itt szakadt a cérnám,de türtőztetni kellett magam.Azt mondják nem is sírt,nyekkje sem volt.
Szabiról a röntgen gyorsan kiderítette,hogy tüdőgyulladása van.Ettől estem végképp kétségbe.voltak fülészeten is,ahol kiderült,hogy váladékos a kis füle is.Végül a doktornéni vérvételt is előírt neki,mert még pici,és tüdőgyuszija van,így tudni kellene a süllyedését.Nem tudták megszúrni a kezénél,így a fején próbálkoztak.Hárman fogták le,és én nem voltam ott.(Ezt is bőgve írom.)
Sajna itt sem sikerült elsőre,így maga a doktornéni(aki ismert gyermekhematológus)szúrta meg a fejét,és neki elsőre sikerült.
Délután hívtam az eredményekért,és szerencsére mindkét gyerek vérképe rendben van.A kezem meg vastagon reszket minden ilyen telefonnál.
Szabi nem akar szopizni sem,mert gondolom fáj neki a nyelés.Mindkét kezével tol el.Nagyon sajnálom szegényt.Totál nyűgös,semmi nem jó neki.Délután végül kivittem kicsit hintázni,mert annak mindig örül.Ez most is bejött.Rövid idő után bejöttünk.
Szabika rengeteget aludt,remélem öngyógyít közben.Azt is remélem,hogy a nagyok nem fertőződnek vissza.
Közben az egész arcom lángol,borzasztó köhögési ingerem van,ma akadt,hogy hányással is zártam.Magam miatt nem is aggódom,csak a kicsiknek ne legyen baja már.
Nagyon remélem,hogy gyorsan túl leszünk ezen,meg az április hónapon is,mert nem csípem.
Hát nekünk most épp ilyen a csodás életünk..

3 megjegyzés:

  1. Petra kontroll eredményének örülök, hogy okés!
    Szabeszt nagyon sajnálom! mielőbbi javulást!
    Nem lehet egyszerű ez az érzés de sajnos ebben a qva világban ez már így megy.
    Tudod a médiából és a fórumokból is az csöpög, hogy a nyugaton csak 6 hét szabi van szülés után...
    Bár most gondolom nem vigasztal, de szerintem jól döntöttél, mikor megragadtad ezt a lehetőséget.

    VálaszTörlés
  2. Jobbulást Nektek! Minél kevesebb ilyen szívfacsaró pillanatot...

    VálaszTörlés
  3. Nagyon -nagyon sajnálom!!:(
    Gyógyuljatok hamar!

    VálaszTörlés