Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

2009. április 12., vasárnap

Húsvét

Ma hozzánk is eljött a nyuszika!
Már este izgatottan feküdtek le a porontyok.Reggel jött a szokásos 6 óra körüli kelés.Már akkor leskelődtek ki az ablakon.(Éjszaka a teraszra,Szabi ablakába csempésztem az ajándékokat.)Apa tegnap beszerezte a nem lapos csokikat.Amikor reggel hazaérkezett ő is kirakta ezeket a párkányra.
Megreggeliztünk ,és még hálóingben indult a kukucskálás,leskelődés.Végül Petra szúrta ki az ablakban lévő holmikat.
Nagy volt az öröm!
Szintén hálóingben próbálgattuk a görkorit,raktuk össze a trükkös pályát,és pörgettük,rakosgattuk a macis tornyot.A gyerekek csak úgy ragyogtak!
Később a kertben ki is próbálta a rövid,egyenes szakaszon Petra a járgányát.
Napközben kerteztünk,Apa rakta le a köveit,én meg füvet nyírtam gyomláltam.Kezd már alakulni a kép,csak egyszer befejeznénk a kocsibeállót.
Atika a teraszon játszott a trükkös pályával,és közben hangosan beszélt az autókhoz.
"Nem félsz,hogy neked megyek?" stb..Azt hittem megzabálom.
Szabika hintázott ma,meg mosolygott sokat.Sajna az evés elég gyatra nála,és szopizni végképp nem akar.Már amikor a szopis fotelhez közelítek vele elkezd feszengeni,sírni.Este meg én sírtam emiatt egy jó nagyot.Hiányzik,hogy olyan közel legyen hozzám.Nem voltam még felkészülve erre a változásra.
Késő délután elmentünk görkorizni.A Kék tó volt a célpont,ott laknak barátaink,akik Szabászra vigyáznak.Náluk szép,egyenes az aszfalt ,nem olyan mart ,mint itt nálunk.
Csajóca nagyon ügyesen löki már magát,nem is gondoltam,hogy ilyen gyorsan belejön.
Este vacsi,fürcsi,pici játék.
Tegnap ,és ma festettünk tojást is,azt még csodálgattuk picit így estére.Petra tervezi,hogy kinek melyiket adja.
A locsolós rész nem a kedvencem,gyerekkoromban sem volt az,de ez vele jár!
Petra még lefekvés után is soká mondogatta,hogy imádja az ő kis görkoriját!
Én meg őt!
Kellemes Húsvétot Mindenkinek!






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése