Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

2009. április 15., szerda

Hoppá

A mai nap igen sokszínűre sikeredett ismét.
Délelőtt buliztunk a srácokkal odakint.Ment a hancúrozás az utazóágyban,amit kitettünk a teraszra.(Amíg kertészkedünk,meg pakolászunk Szabi eljátszik benne,de hosszútávon nem felel meg a célnak.Nem vagyok nagy híve,de lehet,hogy beruházunk egy járókába.Kizárólag a teraszra.Vittem én a hátamon gyomlálás közben,de amint leguggolok nyüszít.)
Olyan birkózást lecsaptak a srácok hármasban,hogy öröm volt nézni.Szabi is igen tevékeny résztvevőnek mutatkozott.Mászik a nagyokra,közben magyaráz,és kiabál..
Sajnos szopizni nem igazán akar.Az utóbbi napokban párszor rákapott ugyan,de igen rövid ideig tartott.
Legtöbb esetben elutasító.
Egyre többet magyaráz,és este megfigyeltem valamit.Az etetőszékben ülve előszeretettel dobál le mindent.Ilyenkor mi HOPPÁ felkiáltást szoktunk hallatni családilag.
Ma este elég jól kivehetően,és következetesen használta ezt a szót,miután a ledobott tárgy után nézett.
Hiába,egyszer az én fiam is elkezd beszélni.



Kicsi a rakás,nagyot kíván!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése