Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

2009. április 14., kedd

IKEJA

Ma IKEJÁZNI voltunk,ahogy Atikám mondja.
Sajnos a teraszon használt garnitúránk tavaly tönkrement.Most jófofát láttam, elfogadható áron,így elmentünk.Árnyékolás is kell a teraszra,mert nagyon süti a nap.Nem vittünk babakocsit,mert ha az bekerül a csomagtartóba,akkor más már nem.
Az áruház előtt felkötöttem a hátamra Szabit.Első utunk az étterembe vezetett,ahol a gyerekek hatalmas lelkesedéssel követelték a "husigolyós" ebédet.Imádják!Én is,de most vega tálat vettem,mert zöldségnapom volt.
Ahogy a sorban álltunk néhányan megnéztek hátamon a gyerekkel.Egyszer csak megpillantottam egy másik anyut,aki babaerszényben cipelte a manóját magán.Nagyjából Szabival volt egykorú a kisfiú.Összenéztünk az anyukával,többször össze is mosolyogtunk.Jópofa helyzet volt.Legalább nem csak engem bámultak.
Ebéd után a manók betértek a játszóházba,mi meg vásárolni.
Megvettük az áhított garnitúrát,meg egy nagyobb méretű napernyőt.
Vettem pár apróságot is,sodrófát,meg jópofa jégkrémkészítőt.No,arra már régen vágytam.Annyira ötletes.Jégkrémforma tartályok,benne műanyag pálcikával.Házilag tölti meg az ember,és fagyasztja le.Így talán egészségesebb jégkrém kerül a kezükbe.Csináltunk itthon egy alma-körte -joghurt kombinációt._A gyümiket turmixoltam,bele a joghurt,és úgy a formába.Holnap ki is próbálják.
Apának sajna vissza kellett menni egyedül,mert csak később szembesültünk azzal,hogy ez a cucc nem fér így be a kocsiba.A hátsó ülés nem hajtható le a három gyerek alatt.
Közös erővel,bár kicsit későn összeszereltük a szerzeményt.Különösen jó volt,hogy a párnákat Petra kötötte fel a két székre,meg a padra.Nemrégiben sikerült megtanulnia tökéletes masnikat kötni.(Anya kicsit megizzadt!)
Most már jöhet a vidám,grillezős időszak!




Ebben készítünk jégkrémet

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése