Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

2009. április 11., szombat

Kocsiajtó

Nemrégiben olvastam itt egy ismerősnél,hogy miután a gyereket,meg annak tartozékait kipakolta a kocsiból és útjára indult..épp csak a kocsiajtót felejtette el becsukni.Ezt nyilván csak visszatérve vette észre.
Ma elmentem a 3 gyerekkel a DM-be.Vettünk Szabinak élelmet,meg popsijára kencét.Hazafelé a virágoshoz is beugrottunk pár Büdöskéért.A bátyámék ,és a szomszédok is elutaztak.Hétfő helyett ma vitték a szemetet,így minden elutazó engem kért meg,hogy húzzam be a kukát az utcáról.Kiszálltunk,karomon a gyerek,a másikkal rendezem Atit,meg Petrát.Húzom a kukákat.Kapkodok,mert Ati közben erősen kapaszkodik a férfiasságába,és ordít,hogy pisilni kell.Petra szomjas,Szabi meg izzad.Babakocsit kirántom a csomiból,anyósülésről elő a csomagokat,virágokat.Kulcsokkal bíbelődök,berontok a kertbe,majd a lakásba.Gyerekeket pisiltetem,itatom..Csomi kipakol.Szabi próbál szopizni,de 10 szívás után jobbra el..Akkor jön a kanálba fejés,azt öntöm a gyerek szájába,és így örömmel nyeli.(Azt gondolja nyilván,hogy bőven van szabadidőm...)Megteszek mindent,csak igya még egy ideig valahogy..
Épp cseng a telefon is.Szembe lakó szomszéd csajszi hív,hogy tudom-é azt,hogy az anyósülés ajtaja tárva -nyitva van a kocsin.Mondom,hogy nem tudom.Biztos ez,nem viccel?Én olyan alapos szoktam lenni.Esetleg már nem?Ennyi gyerek mellett már nem látom át a dolgokat?
Megnyugtatott,hogy ez már vele is több alkalommal előfordult,kvázi nem ritka.Itt a tavasz,és mi női vezetők kicsit bohókásak lettünk.Hja kérem,megnézném a férfi sofőröket,ennyi gyerekkel,kütyüvel,meg feladattal..
Így jártam tehát..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése