Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

2009. április 13., hétfő

Húsvét Hétfő

Volt ma locsolás,és tojáskeresgélés a fűben..
Délután bandázás az utcánkban lakó srácokkal,görkorizás,bringázás,koszolás ,és bealvás.
Atika néha bátran,néha bátortalanabbul kelt útra a hozzánk érkező(Főként szomszédokból álló.)locsoló apukákkal,hogy viszont képviselje családunk férfi tagjait.Apukája dolgozott ma,így az érkezők kísérték át magukhoz,ahol elmondta a ház női tagjainak a maga kis versét,locsolt,begyűjtötte a jussát,és hazakísérték!Nagyon büszke voltam rá!
Úgy 11 körül megjelent a bátyám feje a kerítés felett.Megjöttek vidékről,hogy locsoljanak.Innentől ő vitte magával az unokaöcsit.Amikor együtt láttam őket,a maga két fiát,meg az enyémet,ahogy mentek locsolni..Bizony a szentimentális fejemnek se kellett több!Megkönnyeztem.Olyan igazi,régi,nagycsaládos érzés volt,ahol a nagybácsi viszi apja helyett locsolni a fiút.Ilyenkor felrémlik bennem a közös múlt,meg az összetartozás,meg a folytonosság..Sok minden..
Bátyámék nagyon kitettek magukért,mert tojásvadászatot is rendeztek a kertben.A gyerekek kutatták a csokikat,én csodáltam őket.
Aztán megint jött a meghatódás is,mikor a nagyobbik unokaöcsém Szabihoz szólt..annyira kis gondoskodó,olyan érzelem teli,ahogy a pici uncsiöcsinek örül.A pici persze rá is úgy néz,mint egy Félistenre.Ilyenkor ismét elönt a folytonosság,meg az összetartozás hulláma.
Tényleg fontos a család,a nagyobb értelemben vett része is.Minden konfliktus,és nehézség ellenére jó,hogy testvérek vagyunk,és itt vagyunk egymásnak!Ilyenkor érzem át,hogy milyen jó a gyerekeimnek!Testvér igenis kell!
Délután volt utcagyerekeskedés,ami szintén nosztalgikus.Én is ilyen maszatos, bandázós aprótalpú voltam.Olyan jó hangulat van,amikor az utcán repesztenek fel-le a srácok a motorokkal,bringákkal.
Sokat dolgoztam a pár tavaszi nap alatt,amíg szünet volt.Vannak feladatok,melyek sosem fejezhetők be teljesen,és mindig akadnak újabbak,és újabbak..
Aztán vannak ezek a felemelő,boldog pillanatok,és van újabb energia is!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése