Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

2009. április 5., vasárnap

Napok..


Manapság gyorsan zajlanak.
Nagyobb gyermekek meggyógyultak,most a kicsi betegeskedik.Köhög,náthás.Többet sírdogál emiatt,és az étvágya sem az igaz.Nagyon rossz így látni.Hintázni azért ma is nagyon szeretett.
Ma itattam is.Eddig nem kapott plusz folyadékot,de a betegség miatt babateával próbálkoztunk.Cumisüveget vetettem be,bár nem vagyok híve..Ivott belőle.Most nem sokkoltam kanállal,meg pohárral,mert sokkal türelmetlenebb a manó,mint ahogy megszokott.
Közben ideért a jó idő is,és fantasztikusan jó kint tölteni a napot a kertben.Rengeteg munka akad.Sok virágot szeretnénk,meg kerti faházikót a szerszámoknak,csúszdát a gyerekeknek...sorolhatnám még.A munkák zömét már elkezdtük.Klassz ilyenkor a hangulat,a környéken általában valaki grillez,száll a finom illat(Így ínséges 90 napos idején nehéz is ez.)az emberek kint tesznek vesznek,gyerek zsivaj hallatszik.Szeretem ezt a nyugalmat.
A mi srácaink kékek-zöldek,imitt-amott a sok eséstől,meg rohanástól.Előkerültek a rollerek,meg kerti kütyük,melyeket Szabi is kipróbált a nagy tekintélynek örvendő bátyóka,és nővérke segítségével.
Petra néha elkeseredik,hogy a családban csak ő a kislány,és a fiúk jól megértik egymást(Gondolok itt a szomszédban lakó uncsitesóra,és Ateszkára.)valamiért nem akarnak hercegnőset játszani Petrussal.
Ma családi összejövetel is volt a bátyáméknál,ahol Pál,és Szabi nagyon édesen "eljátszott".Köztük sincs nagy korkülönbség,így az uncsitesós bandázás folytatódik a felnövekvő generációk közt.Sajna a fényképező itthon maradt,pedig lett volna mit megörökíteni.
Összességében megvagyunk tehát,és reméljük Szabász hamar legyűri a betegséget.(Meg én is,mert erőteljesen köhögni kezdtem.)

1 megjegyzés: