Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

2009. április 10., péntek

"Divat molett nőknek" kontra -12kg

Imént rápillantottam az oldalamon épp aktuális reklámra.Ez volt a címe.
No,tessék!A reklámokat ugye igazítják azért a tartalomhoz.
Az újévi fogadalomhoz híven fogyózom.Március 16-tól kezdődően a 90 napos fogyiba vágtam bele.
A szilveszteri súlyomhoz képest most 12 kg-mal vagyok kevesebb.Jó,ez még nem is olyan sok,mert közben néha elkanászodtam,de amióta a 90 napos tart,már 6 kiló lement rólam,és még nem telt el egy hónap.
Nem is írtam volna erről,mert a végén szeretném dokumentálni,hogy mire jutottam,de ez a reklám megihletett.
A kellő kontraszt végett képet sem teszek fel a végéig.Elég az hozzá,hogy egyre többen veszik észre a változást,ez pedig remek motiváció.
Igaz ma épp zöldségen éltem,és jön a Húsvét...de kibírom!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése