Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

2009. március 11., szerda

TV

Baila-tól kaptam ismét egy játékot!
Köszönöm.

Korábban szerettem a TV-t bámulni.Voltak kedvenc sorozataim is.
Vészhelyzet,Grace klinika pl.Szerettem a természettudománnyal kapcsolatos műsorokat,meg adókat is.
Egy ideje már nem igazán van türelmem nézi.Mióta 3 gyermekem van időm se sok erre.
A Hír Tv-t szeretjük nézni,ott nézzük a híradót is.
A Barátok közt néha besikerül,és értem is,hogy mi van,bár sokszor több hét is eltelik.
A gyerekek kedvére megy néha mese is a különböző mesecsatornákon.Ezt próbáljuk szabályozni,ami hisztit is szül néha.Így is az az érzésem,hogy többet ülnek előtte,mint ahogy én szeretném.
Röviden nincs különösebb szokásom ezzel kapcsolatban.Amikor úgy esik,hát nézem,de leginkább csak bambulom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése