Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

2009. március 4., szerda

Szivecskés hajráf


Petra továbbra is hódít.
Népszerű,és ezt nem csak én állapítottam meg,tehát azt kell gondolnom,hogy nem vagyok elfogult.
Hihetetlen,hogy az ekkora gyerekeknél is miféle vonzalom,és versengés van.Érzelmek,közeledések,rivalizálás..Engem tényleg meglep a dolog.
A lány alig nőtt ki a földből,imitt-amott erőteljes babaillatot áraszt még.Ki gondolná,hogy apró férfi emberek versengenek a kegyeiért.
Érdekes,hogy miként közelítenek.
Kezdődött Márkkal,még szeptemberben.Komoly fiú,nagycsoportos.Rengeteg rajzzal bombázta a lányt.Később negatív közeledésként csúnyának nevezte Petrát..Megnyugtattam a csajom,hogy az ennyi idős lovagoknál ez bevett udvarlási szokás.
Akkoriban jártunk Annusékkal játszóterezni,jó volt az idő,és a hangulat.Petike rövidesen közölte anyukájával,hogy odavan Petráért.Amikor csak tehette a kezét fogta,és a védelmére kelt még Atival szemben is.
Aztán ott van Kristóf ,aki régóta csipkedi Petrust,ahol éri..
Jelentős lépéseket tett Atika csoporttársa Dani is,akit a szülinapi zsúron talált el Ámor nyila.A farsangon is nagyon nyomult. Táncolni is felkérte Petrát,ráadásul kakasnak öltözve.
Norbi,aki nagycsoportos,új színt hozott az udvarlásba.Ajándékkal próbálkozott,még múlt héten.Csattokat adott Petrának.Itt már a dadusnéni is kezdte elveszíteni a fonalat.Bezzeg Barnus pontosan értette miről van szó,és mit kell tennie.(Ő egy középsős korú fiúcska,de vegyes csoportot képez Petra csoportjából.Ő,egymaga.)
Barnus tehát tudta,hogy mit kell lépnie azért,hogy labdába rúghasson.
Ma reggel egy szívecskés hajráffal hengerelte le Petrát.Hiába,szív Petra jele.A DM-ben vették anyukájával,mert valamit hozni kell Petrának.Ragyogott a kis arca,amikor a lányom kezébe nyomta a kincset.
Én meg le voltam teljesen döbbenve,és hebegve-habogva az anyukának köszöntem meg a dolgot.
Itt tartunk most,és ezek csak azok,akikről tudok..
Nem semmi egy csaj az én lányom..Vej jelöltekben nincs tehát hiány..

2 megjegyzés: