Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

2009. március 14., szombat

Tavaszias ,vidám napok

Az elmúlt napok hoztak egy kis napsütést,pici tavaszt.
A gyerekek is kimentek már hintázni az udvarra.A levegőnek is olyan tavaszias illata volt.
Ilyenkor úgy érzem,hogy újra feltöltődöm.
A munkahelyen is nagyon vidáman zajlottak az órák,kezdem magam egyre inkább otthon érezni a Nevelési Tanácsadóban.
A gyerekecskéimmel is elég jó programokon vettünk részt.Mindjárt tegnap,amikor Annáékkal voltunk a játszótéren..Hova is mentünk volna,mint a Nev.Tan. melletti,új játszóra.Amikor ősszel játszottunk ott nem gondoltam volna,hogy pár hónap,és ez lesz a munkahelyem.
No,szóval játszótereztünk,és bájosak voltak a csemeték.Fogták a nagyok egymás kezét,Marci meg aluszkált a babakocsiban.Szabász itthon maradt apával,mert épp aludt.
Ma pedig Sly nénihez mentünk fodrászkodni.Esőben indultunk,és külön kocsival mentünk,így igazi hőstettként értékeltem a teljesítményem.Na jó,Annus végig előttem ment.
Vittük mind az 5 gyerekünket,mármint összesen 6 van,de Vanda nem tartott velünk.
A frizuránk nagyon klassz lett,szerintem fiatalodtam mindjárt pár évet,hogy rendezett a fejem.
A gyerekek javarészt szétverték a lakást,de nagyon jól érezték magukat.
Jött Paku Kriszti,pici Annácskával ,örültem a találkozásnak.
Petra kapott egy csomó rucit Sly ikerlányaitól.Nagyon boldog volt amikor megnézegettük.A kicsik hol kórusban üvöltöttek,hol hangosan kacagtak.Annácska néha csak kritikusan vizslatta a 3 pasit,hogy miért sírnak vajon ezek..
Hazafelé betértünk az IKEA-ba,és vacsiztunk fincsi husigolyót,ami Petra kedvence.
Végül Szabi kiakadt a fogacskája miatt.A felső kettő metsző most töri át teljesen a ínyét,és borzasztóan szenved,sír..Fáj neki.Végül adtam neki egy Nurofent.
Nagyon sajnálom,amikor ennyire sír,és fáj neki valami.
Ezt leszámítva tökéletesen jó volt az elmúlt pár nap,olyan igazi vidám,kiegyensúlyozott,tavaszi!

2 megjegyzés:

  1. Gratula Szabi állásához, mármint felállásához! A továbbtanuláshoz sok erőt. Tuti menni fog!
    Te vagy a fodrász székben? Kérek képeT!
    Nagyon jó a videó!! szép tavaszt!

    VálaszTörlés
  2. A képen nem én vagyok,hanem Annus.Az ő frizurája készül.
    Köszönjük,a szép tavasz jöhetne már,de amit jósolnak.

    VálaszTörlés