Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

2009. március 1., vasárnap

0 kilóméter


Ma is kirándulni mentünk.A Budai vár volt a célpont,ahová Siklóval jutottunk fel.
Vittem Annus által készített újdonatúj kötözőmet is.(Apa elnevezése, alias Mei Tai)
A parkolóban felkötöztem Szabit,először előre.
A fényképező egészen a 0 km-ig működött.Ott kiderült,hogy az elem lemerült.Milyen nagy öröm is az ilyen!
A silóra várva Szabi kiborult,nem érezte jól magát elöl.Áttettük a hátamra.No,itt kezdődött az emberek által történő hosszas,és alapos bámulás.(Kezdtem átérezni a tőlem tapasztaltabb hordozós kolléganők érzéseit a megjegyzésekkel kapcsolatosan.)
Milyen jó is volt pedig,mert a fülkébe aligha tudtunk volna babakocsistól bejutni.A gyerekeknek nagy élmény volt a felfelé út,kár lett volna kihagyni.
Sajnos fenn jóval hidegebb volt az idő.Sétáltunk egy picit a várban,elfogyasztottuk a magunk által hozott csirkecombis ebédet,amit a gyerekek egy kürtöskaláccsal meg is koronáztak.Engem továbbra is bámultak a hátamon lelkesen nézelődő ,és hangosan BABABABÁZÓ Szabolccsal.Idősebb házaspár hangos megjegyzést is tett,miszerint szegény a gyermekem.Volt aki utánunk is fordult,mosolygott.
Igazából nem is ismerik ezt a dolgot az emberek,így megértem a csodálkozásukat.Első ránézésre,annak idején nekem is furcsa volt ez a hordozás.Aztán ahogy jobban megismertem,kipróbáltam a dolgot beláttam,hogy igenis jó dolog.
Akinek meg nem tetszik,az legfeljebb megjegyzést tesz.
Elsétáltunk a Halászbástyához.Megnéztük a Mátyás-templomot is.Sajnos elég hideg volt,de azért lefelé is sétálva jöttünk.A gyerekek játszottak,minden sarokig előre szaladtak,kacagtak.Szeretem amikor ilyen összhang van körülöttünk.
Remélem tavasszal sok ilyen kirándulásban lesz részünk,hisz van már jó kényelmes kötöző!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése