Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers

2009. március 28., szombat

Aquaworld






Tegnap délutáni célpontunk az Aquaworld volt.Hazasiettem a munkahelyről,összeszedtük az oviból a srácokat,akik igen boldogok voltak,és elindultunk.Velünk jött egy baráti házaspár a két kisfiukkal,akik Szabásznak jó ismerősei,hisz náluk tölti idejét,amikor mi dolgozunk.
Nagyon klassz hely ez a csúszdapark,igazán jó családi program.
A gyerekek az ott töltött 3 és fél óra alatt gyakorlatilag meg sem álltak.A 4 gyerek versenyt rohant a csúszdák közt,én meg azon izgultam,hogy el ne essenek..Azért ez is előfordult.Petra lezakózott a kisebb csúszda aljáról.
Szabi is pancsizott egyet,de ő leginkább a játszósarokban érezte jól magát.Volt ott egy járóka,amibe beleraktam.Úgy örült ennek,mintha valami frenetikusan jó helyre tettem volna.Nevetett ,sikított,örült.Volt ott egy pici halacska,azzal dobálózott.Az is kiderült,hogy könnyedén feláll,ha a támaszkodó alacsonyabban van.Felhúzni nehezebb magát,de amint lentebb lehet támaszkodót találni már áll is.
Én is csúsztam pár csúszdán.A csövektől tartottam picit,hogy esetleg beszorulok,de nem történt ilyesmi.Hála neked 90 napos fogyi..:)
Igen későn értünk haza,a 3 alvó csemetével.Ide máskor is elmegyünk!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése